نایب رییس بارسلونا به ویروس کرونا مبتلا شد

نایب رییس بارسلونا به ویروس کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - نتیجه تست کرونای جوردی کوردونر نایب رریس بارسلونا مثبت شد. البته کوردونر در حال حاضر در خانه اش در قرنطینه به سر می برد و حال و هوای خوبی دارد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در روز شنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای نایب رییس این تیم مثبت است و او به کرونا مبتلا شده است.باشگاه بارسلونا چند هفته پیش کل پرسنل خود شامل ورزشکاران را به خانه هایشان فرستاد.

در حال حاضر کنترل ویروس کرونا به امری بسیار سخت و تقریبا غیرممکن تبدیل شده است. تا کنون بیش از ده هزار نفر در اسپانیا جان خود را به علت ابتلا به بیماری از دست داده اند. از سویی مسابقات فوتبال در کل اروپا شامل فوتبال اسپانیا تعطیل شده است.

در حال حاضر هیچ کسی نمی داند که مسابقات چه زمانی از سر گرفته می شوند. به نظر می رسد که در بهترین حالت مسابقات فوتبال اسپانیا از اواسط خرداد از سر گرفته شود هر چند که بحث هایی هم در مورد نیمه تمام ماندن مسابقات وجود دارد. بدین ترتیب یا فصل کلا نادیده گرفته می شود یا فصل با شکل فعلی جدول به پایان می رسد. باید دید که در نهایت چه تصمیمی گرفته می شود هر چند که بعید است تا زمان کنترل کرونا اتفاق مثبتی رخ بدهد.