آغاز تمرینات آندرلخت با شرایطی عجیب: استفاده از رختکن و زدن تکل ممنوع!

آغاز تمرینات آندرلخت با شرایطی عجیب: استفاده از رختکن و زدن تکل ممنوع!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آندرلخت اعلام کرد تمرینات این تیم با شرایطی ویژه از فردا آغاز می‌شود.
به گزارش فوتبالی، قرار است از روز دوشنبه بازیکنان تیم آندرلخت بلژیک با حفظ فاصله اجتماعی تمرینات خود را آغاز کنند.
ونسان کمپانی که هم‌اکنون به عنوان بازیکن مربی در این تیم بلژیکی فعالیت دارد در چند هفته پیش تمام بازیکنان را در دوران قرنطینه زیر نظر داشته تا بازیکنان فیزیک خود را حفظ کنند. حال خبر رسیده آندرلختی‌ها زمان مناسب برای بازگشت به تمرینات را فردا اعلام کرده‌اند. آندرلخت اعلام کرده تکل و هرگونه تماس بدنی در این جلسه ممنوع است.
دیوید استیگن، روابط عمومی آندرلخت گفته: بازیکنانی که احساس اطمینان برای ادامه تمرین ندارند می‌توانند به تمرین در خانه ادامه دهند اما هر بازیکنی که در تمرین شرکت می‌کند باید فاصله‌اش را حفظ کند و مربی با او به طور شخصی تمرین می‌کند. تمرکز در این تمرین روی بدنسازی است اما کار با توپ هم انجام می‌شود. تمام ابزار مورد استفاده ضد عفونی خواهند شد. هم قبل از تمرین و هم بعد از تمرین. بازیکنان حق استفاده از رختکن را ندارند و باید در خانه دوش بگیرند.
بلژیکی‌ها چندی پیش اعلام کرده بودند لیگ این کشور خاتمه یافته و بروژ قهرمان است اما این تصمیم با واکنش تند یوفا مواجه شد و این سازمان اعلام کرد اگر بلژیک بروژ را به عنوان قهرمان اعلام کند با جریمه‌ای سنگین مواجه می‌شود و باید منتظر اعلام رسمی یوفا برای چگونگی ادامه لیگ‌ها باشد.

1101