رفتار هازارد پس از حذف بلژیک از جام جهانی چگونه بود؟ (عکس)

رفتار هازارد پس از حذف بلژیک از جام جهانی چگونه بود؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد پس از حذف رئال مادرید مقابل چلسی، رفتار بسیار عجیبی داشت و به سراغ بازیکنان چلسی و دوستان قدیمی رفت و بگو بخند می‌کرد و قهقهه می‌زد. این در حالی بود که هواداران رئال مادرید در سراسر دنیا به خاطر حذف و عدم صعود تیمشان به فینال بسیار ناراحت بودند و دیدن خنده های هازارد مانند ریختن آب سردی بر روی آن ها بود.

به گزارش فوتبالی، اما برنامه ال چیرینگیتو در اسپانیا از آن برنامه هایی بود که انتقادات بسیار تندی را روانه ادن هازارد به خاطر این رفتارش کرد. این برنامه اخیرا تصویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد ادن هازارد پس از بازی بلژیک و فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی 2018، که موجب حذف بلژیک و صعود فرانسه به فینال جام جهانی داشت، رفتار کاملا متفاوتی نسبت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت و پس از حذف بلژیک بسیار ناراحت و گرفته بود و مانند بازی دیشب رئال مادرید خبری از خنده و بگو بخند با دوستان فرانسوی اش نبود!

باید دید که شرایط برای هازارد به چه شکل پیش می‌رود اما این رفتار او انتقادات بسیار گسترده ای را به همراه داشت و احتمال جدایی این بازیکن در تابستان آینده از رئال مادرید بدین ترتیب بالا رفته است.

1470