بیانیه سیتیزن‌ها در واکنش به حمله به هوادار این تیم در بلژیک

بیانیه سیتیزن‌ها در واکنش به حمله به هوادار این تیم در بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - به دنبال اتفاقات و حاشیه های ایجاد شده در بیرون از ورزشگاه محل برگزاری مسابقه سیتیزن ها با تیم بلژیکی، باشگاه منچستر سیتی با انتشار بیانیه ای، این حادثه را محکوم و ابراز گلایه و نگرانی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه منچستر سیتی انگلیس، پس از پایان دیدار شب گذشته تیم‌های کلوب بروخه بلژیک و منچستر سیتی انگلستان در چهارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا (چمپیونزلیگ)، فردی ناشناس با یکی از هواداران منچستر سیتی مقیم و ساکن بلژیک که در حال بازگشت به خانه خود بوده، درگیر شد تا این هوادار به دلیل شدت جراحات و آسیب های وارد شده به خود، در یکی از بیمارستان های کشور بلژیک بستری شود.

به دنبال این اتفاق، باشگاه منچسترسیتی انگلستان با انتشار بیانیه‌ ای در این خصوص اعلام کرد:

"همه در شهر منچستر از شنیدن گزارش‌ هایی مبنی بر حمله به یکی از هواداران باشگاه ما پس از بازی شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا در شهر بروخه بلژیک، شوکه و ناراحت هستیم. ما در حال حاضر با همتایان خود در باشگاه کلوب بروخه بلژیک، پلیس این کشور و پلیس شهر منچستر برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط هستیم."

مدیریت باشگاه کلوب بروخه بلژیک نیز متقابلاً و طی بیانیه‌ ای، ضمن محکوم کردن رفتارهای جنایتکارانه در داخل و خارج از ورزشگاه های مسابقات، برای این هوادار باشگاه منچستر سیتی که مقیم کشور بلژیک است، آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

9404