تساوی دربی شهر میلان؛ زور لئائو و اسپوزیتو بهم نرسید

تساوی دربی شهر میلان؛ زور لئائو و اسپوزیتو بهم نرسید

پایگاه خبری فوتبالی – اسپوزیتو و لئائو دربی میلان را در پلی‌استیشن برگزار کردند و به تساوی رسیدند.
به گزارش فوتبالی، در دوران قرنطینه و تعطیلی فوتبال در دنیا، سباستین اسپوزیتو و رافائل لئائو، بازیکنان جوان دو تیم اینتر و میلان با حمایت دو باشگاه و کمپانی کونامی دربی میلان را از طریق بازی PES20 به صورت آنلاین انجام دادند که این بازی برنده‌ای نداشت.
این دو بازیکن جوان که به تازگی به ترکیب تیم‌هایشان ملحق شده‌اند در آخرین نسخه بازی PES به بازی آنلاین، تحت نظر شبکه DAZN ایتالیا به همراه گزارشگر و کارشناس زنده پرداختند.
اسپوزیتوی جوان خودش را در ترکیب اصلی و پشت سر لوکاکو و مارتینز قرارداد اما اولین گل بازی را لئائو به ثمر رساند. در ادامه اسپوزیتو توسط لوکاکو به گل رسید.
در نیمه دوم بازی هیجان انگیز تر پیش رفت. لئائو توپ را به تیرک زد و دوناروما هم چند مهار خوب داشت.در دقیقه ۷۶ لوکاکو و مارتینز با همکاری هم توانستند گل دوم را برای اینتر به ثمر برسانند اما ابراهیموویچ با گل خود کار را به تساوی کشاند تا اولین دربی مجازی دو تیم اینتر میلان و آث میلان به تساوی ۲-۲ برسد.
نکته جالب مصاحبه هر دو بازیکن پس از پایان بازی با مجری مشهور شبکه DAZN یعنی دیلتا لئوتا بود. به نظر می‌رسد با توجه به استقبال هواداران دو تیم، این بازی‌ها ادامه یابد.

1101