رونالدو: با پیوستن به میلان به اینتر خیانت نکردم/ دیکتاتوری یوونتوس در سری آ به پایان رسیده!

رونالدو: با پیوستن به میلان به اینتر خیانت نکردم/ دیکتاتوری یوونتوس در سری آ به پایان رسیده!

خبرگزاری فوتبالی – رونالدو لوئیز نازاریو دلیما درباره دوران بازی‌اش در اینتر و میلان حقایق جالبی بیان کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در گفت و گو با گازتا دلو اسپرت گفته: درد و ترس را زمانی که زانویم در ورزشگاه المپیکو آن گونه شد به خاطر دارم. فکر می‌کردم که آیا می‌توانم به فوتبال برگردم؟ آن ترس جوری گذشت که من در خودم یک نیروی درونی احساس کردم که پیشتر وجود نداشت. من مرد متفاوتی بودم اما همچنان فوتبال را دوست داشتم. آن شور و اشتیاق به بهترین مربی من تبدیل شده بود. آن مصدومیت سرنوشت من بود اما باید خودمان را بابت اتفاقات ۵ می و شکست مقابل لاتزیو که باعث قهرمانی یوونتوس شد سرزنش کنیم. وقتی خودتان همه چیز را در دست دارد اما آن را از دست می‌دهید نمی‌توانید شخص دیگری را مقصر بدانید. ما خودمان نبودیم و نفهمیدیم چه اتفاقی افتاده. به همین دلیل گریه کردم.

رونالدو در ادامه افزود: آن اسکودتو حداقل کاری بود که می‌توانستم برای هواداران اینتر انجام دهم. آن‌ها خیلی من را دوست داشتند. نمی دانستم مسابقه آخر برای من است. به موراتی‌(رئیس وقت) گفتم که هیچ ارتباطی بین من و هکتور کوپر وجود ندارد و نخواهد بود. زمان زیادی از خداحافظی گذشته. من در این رابطه با موراتی دوباره صحبت کردم و دیگر مشکلی نیست.

مهاجم سابق میلان درباره جدایی از رئال مادرید و پیوستن به جمع میلانی‌ها گفت: همه چیز خوب پیش نرفت اما سیلویو برلوسکونی و گالیانی مراقب من بودند. خاطرات آن دوران تا همین امروز لبخند را روی لباس من می‌نشاند. شاید آسان به نظر برسد که امروز این حرف را می‌زنم اما واقعیت این است که آن زمان واقعا می‌خواستم به اینتر برگردم. هر کاری کردم که به اینتر برگردم و تا جایی که ممکن بود تلاش کردم اما اینتر هیچ جوابی به من نداد. با پیوستن به میلان، حس نمی‌کردم به اینتر خیانت کردم اما حس کردم اینتر به من خیانت کرد. انتخاب من مورد علاقه همه نبود اما از آن‌ها نترسیدم.

رونالدو درباره اینتر در پایان افزود: خانواده ژانگ و هواداران اینتر رویای مشترکی دارند و با تمام احترامی که برای یوونتوسی‌ها قائلم باید بگویم که دیکتاتوری آن‌ها در سری آ به پایان رسیده و حالا نوبت اینتر میلان است.

1101