کلایورت: دوست دارم بعد از قرنطینه با رونالدینیو و کریستیانو رونالدو شام بخورم

کلایورت: دوست دارم بعد از قرنطینه با رونالدینیو و کریستیانو رونالدو شام بخورم

پایگاه خبری فوتبالی – سایت باشگاه رم در مصاحبه‌ای با جاستین کلایورت، وینگر هلندی این تیم از او خواسته در یک چالش شرکت کند و ۵ نفری که دوست دارد پس از پایان قرنطینه با آن‌ها شام بخورد را نام ببرد.
به گزارش فوتبالی، جاستین کلایورت در گفت و گو با سایت باشگاه رم گفته: در حال حاضر برای حفظ سلامتی خودمان و دیگران باید در خانه بمانیم. دلم برای هم‌تیمی‌ها تنگ شده و دوست دارم در اولین فرصت آن‌ها و خانواده‌ام را ببینم. آن‌ها اولین نفراتی هستند که دوست دارم ببینم اما بعد از دیدن آن‌ها می‌توانم این ۵ نفر را برای یک شام دعوت کنم.
فرزند پاتریک کلایورت در ادامه گفت: اولین گزینه من کریستیانو رونالدو است. همیشه از او چیزهایی جدید برای کمک به فوتبالم یاد می‌گیرم. در پستی مشابه او بازی می‌کنم. دعوت کردن او به شام بهترین راه برای دانستن محتویات ذهن او و یادگیری بیشتر است. مثلا اینکه او چگونه تمرین می‌گند، چگونه می‌خورد و ذهن خود را آماده می‌کند. گزینه بعدی من رونالدینیو و دلایلم مانند دلایل انتخاب رونالدو است. رونالدینیو باورنکردنی بود و در میان نسلی بازی می‌کرد که در آن فوتبالیست‌های درجه یکی حضور داشتند. او در زمان بازی‌اش لذت فراوانی می‌برد و می‌توانم در شام از او در این رابطه بپرسم. شاید او هم به من اندکی تکنیک یاد بدهد تا من هم در مسابقات بعدی از آن‌ها استفاده کنم!
کلایورت دو گزینه دیگر خود را تریویس اسکات و دریک، دو خواننده هیپ‌هاپ می‌داند و آخرین گزینه او برای میز شام ۵ نفره لئوناردو دی‌کاپریو است: دوست دارم یک بازیگر سر میزم بنشیند. فیلم گرگ وال استریت او بسیار جالب بود و می‌خواهم از او در این رابطه سوال کنم! بعد از خوردن شام از اسکات و دریک می‌خواهم برایمان بخوانند و لئوناردو هم برایمان بازی کند. عجب شب فراموس نشدنی خواهد شد!

1101