جاستین کلایورت در یک انتقال قرضی به نیس پیوست

جاستین کلایورت در یک انتقال قرضی به نیس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رم رسما جاستین کلایورت را به صورت قرضی با پرداخت 1 میلیون یورو با گزینه خرید دائمی 14 میلیون یورویی به تیم فوتبال نیس فرانسه واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فوتبال ایتالیا، جاستین کلایورت، ملی پوش هلندی باشگاه آ اس رم ایتالیا که فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم فوتبال لایپزیش آلمان سپری کرده بود، با عقد قراردادی قرضی به مدت یک سال به تیم فوتبال باشگاه نیس فرانسه منتقل شد.

حالا جالوروسی ها امیدوارند که کلایورت در طول دوره یک ساله این قرارداد قرضی با نیس، بتواند باشگاه فرانسوی را برای انتقال دائمی در پایان فصل آینده، به اندازه کافی متقاعد کند. این قرارداد، یک قرارداد قرضی دیگر با گزینه حق خرید دائمی در پایان فصل است که دائمی شدن آن، چیزی در حدود 14 میلیون یورو هزینه در بر خواهد داشت. باشگاه نیس فرانسه برای قرارداد قرضی این جوان 22 ساله هلندی که جهت تقویت این تیم برای حضور در رقابت های فصل آینده لوشامپیونه جذب شده، یک میلیون یورو پرداخت می کند.

قرارداد جاستین کلایورت با جالوروسی ها در ژوئن 2023 به پایان می رسد، اما گرگ ها بندی در این قرارداد دارند که به آن ها اجازه می دهد اگر تیم فرانسوی پس از پایان مدت یک ساله قرارداد قرضی حاضر به دائمی کردن آن نشد، خود رمی ها این قرارداد را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند.

9404