اسطوره فوتبال شیلی: شماره ۹ برای رونالدو بود، 8+1 را پوشیدم

اسطوره فوتبال شیلی: شماره ۹ برای رونالدو بود، 8+1 را پوشیدم

پایگاه خبری فوتبالی – ایوان زامورانو، اسطوره فوتبال شیلی اعلام کرده به احترام رونالدو شماره ۹ را کنار گذاشته و ۱۸ را بر تن کرده است.
به گزارش فوتبالی، ایوان زامورانو در یک لایو اینستاگرامی با خوان پابلو سورین به صحبت پرداخت. زامورانو هنگامی که در اینتر حضور داشت به جای شماره ۹ که بر تن رونالدو لوئیز نازاریو بود شماره ۱۸ می‌پوشید و یک علامت «+» بین یک و هشت قرار می‌داد تا نشان دهد به شماره نه علاقه دارد. او در این رابطه می‌گوید: من از شماره نه کناره گیری کردم چون رونالدو یک پدیده بود و با او رابطه‌ای صمیمانه داشتم. رونالدو لایق این شماره و بهترین مهاجم جهان بود. هیچ وقت شماره‌ای جز ۹ بر تن نکرده بودم و بنابراین تصمیم گرفتم شماره ۱۸ را که با یک علامت «+» تبدیل به ۹ شده بود را بپوشم. لباسی که یکی از پرفروش‌ترین‌ها در ایتالیا شده بود.
زامورانو درباره شیوه پیوستنش به اینتر گفت: می‌خواستم در رئال مادرید بمانم اما یوونتوس و بایرن مونیخ به جذب من علاقه نشان می‌دادند. سپس موراتی به سراغ من آمد و گفت می‌خواهد اینتر را به اوج برساند و من متقاعد شدم به جمع نرآتزوری اضافه شوم. ۵ سال فوق‌العاده را در اینتر میلان داشتم.
زامورانو در سال ۹۶ به اینتر پیوست و در ۱۵۰ حضورش برای آبی و مشکی‌پوشان شهر میلان ایتالیا ۴۱ گل به ثمر رساند.

1101