رسمی؛ ترکیب فرانسه مقابل شیلی

رسمی؛ ترکیب فرانسه مقابل شیلی

پایگاه خبری فوتبالی- در یکی از مهم ترین دیدارهای دوستانه فوتبال از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه امشب دو‌ تیم تیم ملی فرانسه و شیلی به مصاف هم می روند 

به گزارش فوتبالی ، شاگردان دیدیه دشان به عنوان نایب قهرمان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تیم ملی فرانسه پس از شکست در دیدار دوستانه قبلی مقابل آلمان این بار به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی یورو ۲۰۲۴ به مصاف تیم شیلی خواهند رفت. با توجه به این که در اواخر خرداد و ابتدای تیر سال جاری قرار است رقابت های یورو ۲۰۲۴ و رقابت های کوپا آمریکا برگزار خواهد شد، تیم های مختلف اروپایی و آمریکای جنوبی به دنبال این هستند تا با بهترین آماده سازی خود را برای این رقابت ها انجام دهند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را در این رقابت ها به عرصه ظهور بگذارند. فرانسه یکی از تیم ها مدعی رقابت های یورو ۲۰۲۴ است و شیلی هم به دنبال این است تا مانند یک دهه گذشته دوباره بر بام فوتبال آمریکای جنوبی بایستد.

در این بازی در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور همزمان کیلیان امباپه و اولویه ژیرو در نوک خط حمله باعث جذاب شدن ترکیب خروس ها برای هوادارن این تیم شده است. از سوی دیگر در ترکیب شیلی هم حضور تک ستاره‌ هایی مانند الکسیس سانچز و رائول براوو باعث خواهد شد تا یک بازی جذاب بین این دو تیم را شاهد باشیم.

ترکیب فرانسه

مانیان، کلاوس، سالیبا، کوناته، هرناندز، فوفانا، چوامنی، کاماوینگا، موانی، ژیرو، امباپه

ترکیب شیلی

براوو، ایسلا، لینچووسکی، دیاز، سوازو، اچوریا، نونیز، سانچز، اوزوریو، داویلا، وارگاس

۱۰۰۹