کاناوارو: من سرمربی رئال مادرید می‌شوم و کاسیاس رئیس فدراسیون فوتبال

کاناوارو: من سرمربی رئال مادرید می‌شوم و کاسیاس رئیس فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی – فابیو کاناوارو در یک لایو اینستاگرامی با کاسیاس صحبت کرد.
به گزارش فوتبالی، با شیوع کرونا هر روز بسیاری از ستارگانی که در فضای مجازی فعال هستند در لایوهای اینستاگرامی ظاهر می‌شوند و با هم‌بازیانشان به گفت و گو می‌پردازند. یکی از فعال‌ترین این افراد فابیو کاناوارو، سرمربی تیم گوانگ‌ژو اورگراند است. کاناوارو که سال‌ها در قلب خط دفاعی تیم ملی ایتالیا به ایفای نقش می‌پرداخت در یک لایو به همراه ایکر کاسیاس، هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید به صحبت پرداخت. کاناوارو در این لایو به شوخی به کاسیاس گفت: من سرمربی رئال مادرید می‌شوم و تو رئیس فدراسیون فوتبالی اسپانیا. کاسیاس در پاسخ به کاناوارو گفت: باید ببنیم چه کسی آن‌قدر شجاع است که خودش را در چنین پست‌ها و شرایطی  قرار دهد.
کاناوارو در ادامه گفت: باید به زیدان تبریک بگویم. شیوه‌ای که او با استفاده از آن رختکن، باشگاه و هواداران را کنترل می‌کند فوق‌العاده است. روش او را در چین استفاده می‌کنم زیرا در حال بهبود بخشیدن شیوه کارم هستم. مردم سوالات زیادی از من به دلیل دوران بازیگری‌ام می‌کنند و من اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌ام زیرا به شیوه‌ام اطمینان دارم. آماده‌ام تا به اروپا برگردم. اما تو از کارهای ساده خوشت نمی‌آید. تو بیشتر شبیه رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا هستی.
کاسیاس در پاسخ به کاناوارو گفت: ایده‌های جدیدی داریم اما نام‌ها در انتخابات برنده نمی‌شوند. انتخابات سخت است و باید برای کسب رای تلاش کنم.

1101