بازگشت فابیو کاناوارو به سری آ با مربیگری در اودینزه

بازگشت فابیو کاناوارو به سری آ با مربیگری در اودینزه

پایگاه خبری فوتبالی- فابیو کاناوارو اسطوره فوتبال ایتالیا به زودی هدایت اودینزه را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه توتو اسپورت و سایر منابع معتبر ایتالیایی فابیو کاناوارو تا چند ساعت آینده به عنوان سرمربی جدید اودینزه انتخاب خواهد شد. پیش از این و پس از تغییرات کادر فنی ناپولی گفته شده بود فابیو کاناوارو از گزینه های ناپولی برای جانشینی رودی گارسیا به عنوان سرمربی است که در نهایت والتر ماتزاری جانشین این مربی فرانسوی شد و بازگشت کاناوارو به فوتبال ایتالیا به تعویق افتاد.

فابیو کاناوارو تنها مدافعی در تاریخ فوتبال برشمرده می‌شود که در سال ۲۰۰۶ به عنوان اولین بازیکن در این پست و در تمام ادوار فوتبال به عنوان بازیکن سال فوتبال جهان انتخاب شد.

کاناوارو ستاره ۵۰ ساله پیشین فوتبال ایتالیا در تیمهای گوانگژو اورگرانده چین، النصر عربستان و تیانجین چین و یک دوره کوتاه در تیم ملی چین مربیگری کرده است. این مربی در فصل فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ در  سری بی سرمربی باشگاه بنونتو شد که  در آن زمان در رتبه سیزدهم جدول قرار داشت و یک قرارداد دو ساله تا تابستان ۲۰۲۴ امضا کرد اما از این تیم جدا شد. این اولین تجربه مربیگری کاناوارو در ایتالیا پس از حضور در فوتبال آسیا محسوب می شد و حالا کاناوارو قرار است برای نخستین بار در سری آ مربیگری کند

۱۰۰۹