کاسیاس رئیس بعدی فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهد شد؟

کاسیاس رئیس بعدی فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهد شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان اسطوره ای فوتبال اسپانیا اگرچه مدتهاست که به اردوی تیم ملی کشورش دعوت نشده ولی همچنان هواداران زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، کاسیاس به حدی در اسپانیا محبوب است که روزنامه مارکا در یک نظرسنجی از خوانندگانش این سوال را پرسیده که آیا کاسیاس می تواند رئیس خوبی برای فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد یا خیر و در کمال حیرت، بیش از 93% از کاربرانی که دراین نظرسنجی شرکت کرده اند، به این سوال پاسخ مثبت داده اند.

و سوال بعدی در این نظرسنجی این بوده که اگر کاسیاس نهایتا به عنوان یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا ثبت نام کند، آیا می تواند در رقابت با آقای روبیالس، رئیس فعلی فدراسیون فوتبال اسپانیا برنده باشد یا خیر و از کاربران پرسیده شده که در این دوئل، دوست دارند که کدام یک از این افراد برنده شده و ریاست فدراسیون را در دست بگیرد و 94% از کاربران به ایکر کاسیاس رای داده اند.

ایکر کاسیاس سمبل فوتبال رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا، یکی از فوتبالیستهایی است که هواداران زیادی در سرار دنیا دارد و چندین جایزه ورزشی مختلف را در اسپانیا دریافت کرده و از همین رو در صورتی که برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام نامزدی کند، قطعا با استقبال شایسته ای روبرو خواهد شد و به نظر می رسد که برخی از ارگان های فوتبال اسپانیا، از جمله اتحادیه فوتبالیستهای حرفه ای این کشور هم از او حمایت خواهند کرد.

داوید آگانزو، رئیس این اتحادیه معتقد است که ایکر کاسیاس گزینه ایده آلی برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا خواهد بود. او دراین رابطه گفته:« به عنوان رئیس سندیکای فوتبالیستها، دوست دارم که یک فوتبالیست، رئیس فدراسیون فوتبال شود. ایکر کاسیاس فردی است که بیش از 30 سال است او را می شناسم. ایکر عاشق فوتبال است؛ دقیقا مثل لوئیس روبیالس.. البته من معتقدم که از نظر دموکراتیک هم خوب است بیش از یک نفر برای ریاست فدراسیون و هر ارگان و یا سازمانی نامزد شوند.»

6363