سرمربی تیم ملی برزیل: نیمار در تیم ملی بدون جانشین نیست

سرمربی تیم ملی برزیل: نیمار در تیم ملی بدون جانشین نیست

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم ملی برزیل در گفت و گو با فرانس فوتبال درباره نیمار صحبت کرد.
به گزارش فوتبالی، تیته سرمربی تیم ملی برزیل نقش نیمار را در تیم ملی ضروری و اساسی بیان می‌کند. اما او را بدون جانشین نمی‌داند.
نیمار که همیشه در تورنمنت‌ها و جام‌های مهم با بدشانسی و مصدومیت مواجه می‌شود سال گذشته هم در زمان برگزاری کوپا امریکا مصدوم شد و اولین قهرمانی برزیل در ۱۲ سال اخیر را از دست داد. او که هم اینکه شایعات زیادی درباره پیوستنش به بارسا شنیده می‌شود از زمان حضور در فرانسه دیگر نتوانسته آن سوپراستار همیشگی شود و به همین دلیل امیدوار است با بازگشت به بارسلونا به روزهای اوجش برگردد.
تیته، سرمربی سلسائو معتقد است شاگردانش بدون حضور نیمار هم می‌توانند در رقابت‌ها بدرخشند اما نیمار به غیرقابل پیش‌بینی بودنش به تیم کمک می‌کند. تیته به فرانس فوتبال گفته: نیمار همیشه شما را مطمئن نگه می‌دارد زیرا سبک بازی‌اش غیر قابل پیش‌بینی است و با حرکاتش کارهایی انجام می‌دهد که دیگران نمی‌توانند. قدرت تیم با حضور او مانند قبل نیست زیرا او می‌درخشد. نیماری که من درباره‌اش با شما صحبت می‌کنم همانی است که از لحاظ ذهنی و فیزیکی قابلیت های زیادی دارد. نیمار نقشی اساسی در تیم دارد اما غیر قابل جانشین نیست.

1101