پیروزی مقتدرانه برزیل در افتتاحیه کوپا آمریکا با درخشش نیمار

پیروزی مقتدرانه برزیل در افتتاحیه کوپا آمریکا با درخشش نیمار

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی برزیل در اولین بازی از رقابت های کوپا آمریکا 2021 موفق شد با نتیجه سه بر صفر ونزوئلا را شکست داده و شروع خوبی در این بازی ها داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، جام ملت های آمریکای جنوبی هم به طور رسمی آغاز شد و باید دید که روند این مسابقات به چه شکل خواهد بود. در اولین بازی، برزیل که به عنوان میزبان رقابت ها و مدافع عنوان قهرمانی پا به این دیدار ها گذاشته است، توانست با سه گل حریف خود را شکست دهد. تیم ملی ونزوئلا در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و خیلی راحت مقابل برزیل شکست خورد و حریف دست و پا بسته ای نشان داد.

گل های برزیل توسط مارکینیوش، نیمار و گابریل باربوسا به ثمر رسید. گل اول برزیل توسط مارکینیوش از روی یک کرنر و با سانتر نیمار به ثمر رسید و گل دوم را هم خود نیمار از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی توسط دنیلو گرفته شده بود. گل سوم هم با فرار عالی نیمار و جا گذاشتن دروازه بان توسط او بود که به ثمر رسید. نیمار روی صحنه گل سوم، با خالی کردن دروازه یک پاس عرضی به گابریل باربوسا داد و او هم دروازه خالی را با سینه باز کرد تا بدین ترتیب برزیل یک شروع خوب و مقتدرانه داشته باشد.

1470