نیمار: امیدوارم مسی و آرژانتین را در فینال کوپا آمریکا ببینم

نیمار: امیدوارم مسی و آرژانتین را در فینال کوپا آمریکا ببینم

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل اذعان کرد که حریف مورد علاقه‌اش در فینال کوپا آمریکا 2021، آرژانتین است و می‌خواهد دوست قدیمی‌اش، لیونل مسی را بار دیگر در زمین ملاقات کند.

به گزارش فوتبالی، بامداد روز چهارشنبه تیم‌های آرژانتین و کلمبیا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا به مصاف هم خواهند رفت. دیگر دیدار این مرحله بین دو تیم برزیل و پرو برگزار شد که در پایان سلسائو موفق شد با تک گل لوکاس پاکتا به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کند و به فینال راه یابد. 

به نقل از مارکا، نیمار اولین بازیکنی بود که پس از پیروزی برزیل در مقابل رسانه‌ها قرار گرفت و حریف مورد علاقه‌اش در فینال را بدون ثانیه‌ای مکث نام برد. او در این باره گفت: "می‌خواهم با آرژانتین در فینال کوپا آمریکا بازی کنم. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شاهد بازی جذاب و پرهیجانی خواهیم بود."

برای ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، این امکان وجود دارد که در صورت پیروزی آلبی سلسته برابر کلمبیا، او بتواند بار دیگر در زمین مسابقه مقابل مسی قرار بگیرد. نیمار پیش از این اظهار کرده بود که دوست دارد بار دیگر در یک تیم کنار لیونل مسی بازی کند. 

4416