نیمار: در فینال کوپا آمریکا هیچ رابطه دوستانه‌ای با مسی نخواهم داشت

نیمار: در فینال کوپا آمریکا هیچ رابطه دوستانه‌ای با مسی نخواهم داشت

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل اعلام کرد که در فینال کوپا آمریکا او اصلا به لیونل مسی به عنوان یک دوست نگاه نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، دو غول آمریکا جنوبی بامداد روز یک شنبه از ساعت 04:30 در چهارچوب مرحله فینال کوپا آمریکا در ورزشگاه ماراکانا به مصاف هم خواهند رفت. یکی از نکات جذاب این دیدار حساس، تقابل نیمار و لیونل مسی دو سوپراستار فوتبال و هم تیمی قدیمی خواهد بود. 

به نقل از مارکا، نیمار در این باره به خبرنگاران گفت: "همیشه گفته‌م که مسی بهترین بازیکن تاریخ و دوست من است، اما حالا در فینال هستیم و دشمن محسوب می‌شویم. من می‌خواهم برنده شوم و واقعا دوست دارم این جام را بالای سرم ببرم، زیرا اولین کوپا آمریکا من خواهد بود. مسی هم می‌خواهد اولین جام ملی‌اش را به دست بیارد و هر زمان که برزیل در این رقابت‌ها نبود، برای لیونل آرزوی موفقیت می‌کردم. من دوست داشتم که مسی قهرمان جام جهانی 2018 شود. اما حالا برزیل حضور دارد و ممکن است رابطه ما به خطر بیفتد. هنوز احترام زیادی برای هم دیگر قائل هستیم، اما فقط یکی می‌تواند برنده شود."

برزیل مدافع عنوان قهرمانی کوپا آمریکا است و در سال 2019 قهرمان این تورنمنت شد. اما نیمار در آن تورنمنت به دلیل مصدومیت غایب بود.

4416