سه گزینه برای ادامه این فصل لالیگا

سه گزینه برای ادامه این فصل لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی – لالیگا و اتحادیه فوتبال اسپانیا به دنبال آن هستند که اثرات ویروس کرونا روی فوتبال این کشور را کم کنند. آنها می‌خواهند فوتبال هر چه سریع‌تر آغاز شود، و به باشگاه‌ها هم اعلام شده که آماده آن باشند که هر زمان که لازم شد، به تمرینات برگردند.

سازمان‌دهندگان لیگ اسپانیا سه گزینه برای ادامه فصل 20-2019 پیش رو دارند.

1. ادامه فصل از اواخر اردیبهشت

این ایده خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن است و در آن، تیم‌ها از اواخر اردیبهشت به میادین برمی‌گردند و تا 11 تیر یا تا 25 تیر به بازی می‌پردازند. به این ترتیب تیم‌ها باید هر سه روز یک بار بازی کنند، و این بازی‌ها باید چه با تماشاگر، چه بدون تماشاگر برگزار شود. اگر فصل نیاز به این داشته باشد که بدون تماشاگر باشد، مشکلی نخواهد بود. تصمیم بر سر قراردادهای بازیکنانی که تا 11 تیر منقضی می‌شود هم با فیفا است.

2. ادامه فصل تا تابستان

خبری از یورو 2020 در تابستان پیش رو نیست، و این گزینه امکان تحقق بیشتری دارد. به این ترتیب برنامه فصل بعد هم باید تغییر کند. در این صورت فصل تا مرداد یا شهریور ادامه پیدا می‌کند.

3. ادامه فصل در شهریور 

این تندترین تصمیمی است که می‌شود گرفت، اما هر چه زمان می‌گذرد، به نظر می‌رسد که احتمال آن بیشتر می‌شود. به این ترتیب فصل از شهریور ادامه پیدا می‌کند و فصل 21-2020 با تغییر برنامه روبرو خواهد شد.

8444