چراغ سبز دولت اسپانیا برای شروع لالیگا از 19 خرداد

چراغ سبز دولت اسپانیا برای شروع لالیگا از 19 خرداد

پایگاه خبری فوتبالی - پدرو سانچز نخست وزیر اسپانیا اعلام کرد که از روز 19 خرداد (8 ژوئن) مجوز شروع دوباره لالیگا صادر خواهد شد البته بر اساس برنامه ریزی لالیگا احتمالا بازیها از روز 23 خرداد دوباره انجام می شوند.

به گزارش فوتبالی، در روز 23 خرداد پس از سه ماه بالاخره فوتبال حرفه ای به اسپانیا باز خواهد گشت. در حال حاضر لالیگا و لیگ دسته دوی اسپانیا تنها مسابقات فوتبالی هستند که لغو نشده اند و بقیه مسابقات شامل فوتبال زنان کلا نیمه تمام مانده اند.

مسابقات البته با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. بازیها تا پایان سال 2020 بدون تماشاگر خواهد بود و از سویی دیگر بر اساس قوانین جدید تعداد تعویض ها از سه به پنج افزایش پیدا خواهد کرد که تغییر بزرگی به شمار می رود. تیم ها به صورت مداوم تست کرونا خواهند داد تا از هر گونه مشکل جلوگیری شود. نکته مهم دیگر این است که تمامی اعضای روی نیمکت با فاصله گذاری اجتماعی خواهند نشست و همه آنها از ماسک و ژل ضدعفونی استفاده خواهند کرد و کمترین برخورد ممکن را با هم خواهند گرفت. همچنین خبری از عکس تیمی و دست دادن در شروع بازی نخواهد بود و البته بر خلاف ادعاهای قبلی داور ویدیویی همچنان وجود دارد.