تمام بازی‌های اسپانیا به جز دسته اول و دوم لالیگا لغو شد

تمام بازی‌های اسپانیا به جز دسته اول و دوم لالیگا لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی – فدراسیون فوتبال اسپانیا بیانیه‌ای صادر کرده و در آن آورده که برای 14 روز، تمامی مسابقات فوتبال مردان و زنان، فوتسال، و بازی‌های آماتور متوقف خواهد شد، به جز دیدارهای دسته اول و دوم لالیگا. به این ترتیب بازی‌های دسته دوم ب و دسته سوم هم فعلا لغو می‌شوند. فدراسیون فوتبال اسپانیا همچنین به دنبال تاریخی برای فینال جام حذفی بین اتلتیک بیلبائو و رئال سوسیه‌داد است.

مقامات اسپانیایی دستور داده بودند که تمامی دیدارهای اسپانیا لغو شوند، نه این که پشت درهای بسته برگزار شوند.

البته این تصمیم شامل دیدارهای لالیگا سانتاندر (دسته اول) و لالیگا اسمارت‌بانک (دسته دوم) نمی‌شوند، و هفته‌های 28 و 29 دسته اول و دسته دوم لالیگا برگزار می‌شوند. البته بارسلونا، رئال مادرید، و تیم‌های دیگر باید پشت درهای بسته بازی کنند. سازمان لالیگا این تصمیم را دیروز و پس از مشورت با مقامات بهداشت مناطق گرفته است. قرار است هفته 28 با بازی رئال مادرید و ایبار در ورزشگاه برنابئو و بدون حضور تماشاگران آغاز شود.

تصمیم به لغو دیدارهای فوتبال ممکن است به لالیگا سانتاندر و لالیگا اسمارت‌بانک هم برسد. فدراسیون امروز با مقامات این لیگ‌ها صحبت خواهد کرد. شیوع ویروس کرونا در اسپانیا تشدید شده است، و 2100 نفر به این ویروس مبتلا شده، و 48 نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

8444