هازارد: در فصل دومم در رئال مادرید، قضاوتم کنید

هازارد: در فصل دومم در رئال مادرید، قضاوتم کنید

پایگاه خبری فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه رئال مادرید این روزها در شهر مادرید در قرنطینه خانگی به سر می برد. او حالا در گفتگوی ویژه ای با RTBF شرکت کرده و در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، این اولین گفتگوی این ستاره 29 ساله بعد از انجام عمل جراحی در شهر دالاس است که 20 روز پیش انجام شد. هازارد در جریان این گفتگو از روند بهبودی اش صحبت کرده و در مورد به تعویق افتادن رقابتهای یورو 2020 و همچنین شیوع ویروس کرونا در اروپا صحبت کرده که این گزیده ای از صحبتهای اوست:

*حال و احوال: خوبم. از خانه خارج نمی شوم و مراقب خودم هستم. حالم بهتر است. یک هفته پیش بخیه هایم را کشیدند. الان کمی با شدت بیشتری تمرین می کنم. می توانم راه بروم و همه چیز خوب است

*تعویق یک ساله رقابتهای یورو 2020: منتظر این خبر بودم. راستش کمی متاسف شدم که رقابتها با یک سال تاخیر برگزار خواهدشد. برنامه ریزی کرده بودم که تابستان در یورو بازی کنم. چند هفته پیش زیر تیغ جراحی رفتم. حالا یک سال دیگر این رقابتها برگزار می شود و چقدر حیف است. ولی قوزک پایم به من فرصت خواهد داد تا در کمال آرامش به روزهای اوجم بازگردم. فکر می کنم که این برای هواداران هم سخت است؛ چون می خواستند که هر تابستان یک تورنمنت بین المللی را تماشا کنند و خیلی حیف شد. فکر می کنم  در زندگی اولویتهایی هست که همین اولویتها باعث کنسل شدن یورو 2020 و انتقال آن به سال 2021 شد. ما هم مثل بقیه هستیم. تا سال آینده صبر خواهیم کرد. من برای حضور در یورو باید خیلی تلاش می کردم. از زمانی که مصدوم شدم خیلی سخت کوشیدم. هر اتفاقی هم که می افتاد در زمان آغاز یورو در اوج بودم. شاید کمی از ریتم همیشگی ام فاصله داشتم ولی کیفیت هرگز از بین نمی رود.

*بازگشت به زمین چمن: منتظرم. دیروز زیدان به من زنگ زد و او هم چیزی دراین باره نمی دانست. تنها کاری که ما می توانیم انجام دهیم این است که آمادگی مان را حفظ کنیم. تمام بازیکنان منابع لازم برای حفظ آمادگی شان را دارند. نمی دانیم آیا رقابتهای این فصل لالیگا لغو می شود یا خیر؛ امیدواریم که یک پایان  خوبی برای این فصل داشته باشیم وبتوانیم بازیهای باقیمانده را برگزار کنیم. در غیر این صورت همه ما ناامید خواهیم شد ولی اوضاع فعلا که اینگونه است.

*ترس از ویروس کرونا: نمی گویم که محال است که من مبتلا شوم ولی فعلا در خانه هستم؛ کسی به خانه مان نمی آید و نمی توانیم کسی را ببینیم. کمی می ترسم؛ مثل همه افراد ولی ما افرادی را داریم که از ما مراقبت می کننند. من نگران افراد ضعیف تر هستم که با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند

*آنالیز کلی: فصل اول حضورم در رئال مادرید بد بود.. ولی نه از هر حیث. فصل تطبیق یابی با شرایط بود. در فصل دوم،  قضاوتم کنید. همه چیز بستگی به خودم دارد که سال آینده در شرایط فیزیکی خوبی باشم. گروه خوبی داریم. من باافراد تازه ای آشنا شده ام. برای من تجربه بزرگی است. هنوز 4 سال دیگر با رئال قرارداد دارم و امیدوارم روی فرم باشم.

 

6363