چلسی و پذیرش پیشنهاد رئال مادرید برای هازارد

چلسی و پذیرش پیشنهاد رئال مادرید برای هازارد

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، مدیربرنامه های ادن هازارد به او اعلام کرده که سران باشگاه چلسی پیشنهاد رئال برای جذب این بازیکن بلژیکی را پذیرفته اند.

به گزارش فوتبالی، اینطور به نظر می رسد که ماجرای جدایی ادن هازارد از چلسی و انتقالش به رئال مادرید در آستانه پایان است. انتظار می رودکه سران باشگاه مادریدی تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی خبر جذب ادن هازارد 28 ساله را اعلام کنند. این درحالی است که چند ماه است که مذاکرات سختی میان سران باشگاه رئال مادرید و مدیران باشگاه چلسی در جریان بوده است و روز چهارشنبه تقریبا این انتقال منتفی تلقی می شد.

اما بنا بر آنچه در روزنامه آ.اس منتشر شده، حالا سران چلسی پیشنهاد باشگاه مادریدی را پذیرفته اند و این خبر توسط مدیربرنامه های هازارد به او اعلام شده است. هازارد در حال حاضر در مرکز فدراسیون فوتبال بلژیک است و در خدمت تیم ملی کشورش است. بدین ترتیب به نظر می رسد که سران رئال مبلغی بیش از 100 میلیون یورو به اضافه پاداش برای خرید او هزینه خواهند کرد که البته شروط احقاق برخی از این پاداش ها ساده و برخی دیگر سخت تر هستند. بدین ترتیب هازارد قراردادی طولانی مدت و احتمال پنج ساله را با رئال مادرید به امضا خواهد رساند.

این درحالی است که روز چهارشنبه و حتی صبح روز پنجشنبه خبر مثبتی به هازارد اعلام نشده بود. ساعت 11 صبح روز پنجشنبه یکی ازمقامات فدراسیون فوتبال بلژیک به خبرنگار روزنامه آ.اس اعلام کرده بود که هیچ برنامه خاصی برای سفر قریب الوقوع هازاردبه مادرید چیده نشده است. ادن هازارد در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش به سر می برد و قرار است تا در بازی تیمش مقابل قزاقستان در روز 8 ژوئن (شنبه) و همچنین مصاف با اسکاتلند در روز 11 ژوئن در اختیار سرمربی تیم ملی کشورش باشد. این دو بازی از سری دیدارهای مرحله مقدماتی یورو 2020 برگزار خواهد شد.

البته بعید به نظر می رسد که هازارد این روزها برای شرکت در مراسم معارفه اش به مادرید سفر کند و بدین ترتیب احتمالا اردوی بلژیک را ترک نخواهد کرد و بدین ترتیب مراسم معارفه اش در رئال به هفته آینده موکول خواهد شد.  برگ برنده رئالی ها برای مال خود کردن هازارد، قرارداد فعلی او با باشگاه چلسی است که تابستان آینده به پایان خواهد رسید. تمام تلاشهای سران چلسی برای تمدید قرارداداو بی نتیجه مانده و آنها به خوبی می دانند که اگر حالا هازارد را به فروش نرسانند، سال آینده او را به صورت مجانی از دست خواهند داد.

خرید ادن هازارد که حالا همه فقط در انتظار اعلام رسمی اش هستند، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید را واقعا خوشحال خواهد کرد. او سالها در آرزوی دراختیار داشتن هازارد بوده و حالا به نظر می رسد که آرزویش در آستانه تحقق است.

6363