جدیدترین پیشنهاد هازارد: لیگ دسته دو بلژیک!

جدیدترین پیشنهاد هازارد: لیگ دسته دو بلژیک!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه وسترلو که در حال حاضر صدرنشین لیگ دسته دو بلژیک است و توانسته به یک هشتم نهایی جام حذفی برسد، به جذب ستاره رئال مادرید ابراز تمایل کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت این تیم تصور می کند که در صورت حضور در لیگ بلژیک بتواند ادن هازارد را برای فصل آینده به خدمت بگیرد. اوکتای ارکان تاجر ترکیه ای مالک این باشگاه است که با هزینه ای ده میلیون یورویی سعی کرده که تیمش را برای صعود به لیگ دسته اول بلژیک تقویت کند. حسن چتین کایا نایب رئیس این  باشگاه در مصاحبه با "هت نیوزبلاد" گفت:" فکر می کنم که می توانم ادن هازارد را یکی از دوستانم به شمار بیاورم. از وقتی در لیل بود، او را می شناسم و به من قول داده بود که روزی در فنرباغچه بازی کند. آوردنش به وسترلو کمی مشکل تر است اما هرگز نمی دانی چه می شود. شاید دوران فوتبالش را در این جا به اتمام برساند."

بازیکن بلژیکی پس از دو سال و نیم هنوز نتوانسته در رئال مادرید جا بیافتد و در این فصل هم اغلب نیمکت نشین بوده است. اینده هازارد در رئال روشن نیست و حتی بحث هایی در مورد احتمال جدایی او در زمستان مطرح است. هازارد با شرایط کنونی ممکن است که جایگاهش در تیم ملی بلژیک را هم از دست بدهد.

4125