یک احتمال جدی؛ برگزاری لیگ قهرمانان اروپا در روزهای شنبه و یکشنبه

یک احتمال جدی؛ برگزاری لیگ قهرمانان اروپا در روزهای شنبه و یکشنبه

پایگاه خبری فوتبالی - یوفا در نظر دارد که ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در این فصل را در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار کند. نکته ای که البته باشگاه های بزرگ اروپا از آن استقبال نکرده اند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر به علت شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات اروپایی لغو شده است. یکی از گزینه ها این است که در صورت پایان شیوع کرونا، تا پایان فصل بازیهای لیگ در روزهای وسط هفته برگزار شوند و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در روزهایی که در اروپا تعطیل محسوب می شوند. البته باشگاه های بزرگ اروپا این تصمیم را دوست ندارند  و باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. برگزاری بازیهای لیگ در میانه هفته به این معنی است که بلیت فروشی کمتری انجام می شود و درآمد باشگاه ها کاهش خواهد یافت. 

یوفا می خواهد که ضرر حاصل از لغو مسابقات چمپیونزلیگ به علت شیوع کرونا و کاهش احتمالی تعداد بازیها را با برگزاری بازیها در زمان بهتر برای درآمد بیشتر از حق پخش جبران کند. در حال حاضر شایعاتی در مورد برگزاری نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ به صورت فاینال فور در استانبول وجود دارد به شکلی که هر سه بازی نیمه نهایی و فینال در همین شهر و در عرض چهار روز برگزار شود تا در زمان صرفه جویی شود.