عکس / وقتی وینیسیوس در قرنطینه عضله‌هایش را به رخ کشید

عکس / وقتی وینیسیوس در قرنطینه عضله‌هایش را به رخ کشید

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور با انتشار تصاویری از خود در حال انجام تمرینات بدنسازی در دوران قرنطینه خانگی، عضله های خود را به رخ هواداران و دنبال کنندگانش کشیده است. 

به گزارش فوتبالی، مهاجم برزیلی در هفته های اخیر بار دیگر جای خود را در ترکیب رئال مادرید پیدا کرده است. مصدومیت ادن هازارد و نیمکت نشین شدن گرت بیل از سوی زین الدین زیدان باعث شده که وینیسیوس فرصت خودنمایی در ترکیب تیمش را داشته باشد. او از این فرصت استفاده کرده و گل اول رئال برابر بارسلونا را در الکلاسیکوی برگشت در سانتیاگو برنابئو به ثمر رساند تا وظیفه سنگین خود در خط حمله را به نوعی انجام داده باشد. در روزهای اخیر و پس از ابتلای یکی از بازیکنان تیم بسکتبال رئال مادرید به ویروس کرونا، تمامی اعضای تیم فوتبال این باشگاه نیز به قرنطینه خانگی فرستاده شدند و وینیسیوس جونیور نیز از این قاعده مستثنی نبود. 

با این حال او با انتشار تصاویری از تمرینات خود در شبکه های اجتماعی، آمادگی جسمانی اش را با نمایش عضله های بدن خود به رخ دنبال کنندگانش کشیده است. مجموعه تمرینی رئال مادرید بسته شده اما تیم بدنسازی این باشگاه برنامه تمرینی در اختیار بازیکنان قرار داده تا به صورت انفرادی آن را دنبال کنند. 

1070