نه قاطع ایتالیایی ها به بازی پلی آف برای تعیین سرنوشت سری آ

نه قاطع ایتالیایی ها به بازی پلی آف برای تعیین سرنوشت سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه های حاضر در رقابت های سری آ، پیشنهاد مسئولان برگزاری لیگ فوتبال ایتالیا برای برگزاری بازی های پلی آف برای تعیین تکلیف رقابت های این فصل لیگ فوتبال این کشور را نپذیرفتند.

به گزارش فوتبالی، مقامات فوتبال ایتالیا عصر امروز در یک تماس ویدیویی با مسئولان باشگاه های حاضر در لیگ ایتالیا، به دنبال راه حلی برای مشخص کردن سرنوشت رقابت های این فصل سری آ بودند تا ببینند که در بدبینانه ترین حالت در مسیر مبارزه با شیوع بیماری کرونا، رقابتهای سری آ را چگونه خاتمه دهند.

حالا نیکولو شیرا، روزنامه نگار گاتزتادلوسپورت، در گزارشش به این نکته اشاره کرده که مسئولان تیمهای حاضر در رقابت های سری آ، پیشنهاد مقامات برای برگزاری بازی های پلی آف و پلی اوت برای تعیین سرنوشت رقابتهای این فصل سری آ را قبول نکردند. پیشنهاد ارائه شده این بود که بعد از فروکش بحران شیوع کرونا در ایتالیا، بازیها هر سه روز یک بار برگزار شود و بدین ترتیب رقابت های سری آ تا ماه ژوئن، یعنی خرداد ماه، به سان همیشه به پایان برسد.

البته این ایده در شرایطی قابل پیاده سازی است که رقابتهای یورو 2020 که قرار است در اواسط خرداد ماه آغاز شود، لغو گردد که به احتمال قریب به یقین این اتفاق رخ خواهد داد.

ایده برگزاری بازیهای پلی آف و پلی اوت برای تعیین سرنوشت رقابتهای این فصل سری آ، توسط گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ارائه شده بود و از فصل 5-2004 به بعد هرگز شاهد چنین سناریویی در فوتبال ایتالیا نبودیم.

6363