سرنوشت عجیب برای این فصل فوتبال ایتالیا در راه است؟

سرنوشت عجیب برای این فصل فوتبال ایتالیا در راه است؟

پایگاه خبری فوتبالی – گابریله گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفته که ممکن است فصل 20-2019 فوتبال ایتالیا در دو سال برگزار شود تا لیگ به سرانجام برسد.

تمامی رویدادهای ورزشی در ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا 3 آوریل متوقف است، و به این ترتیب مشخص نیست که این فصل سری آ به پایان برسد. 

فدراسیون فوتبال ایتالیا گزینه برگزاری پلی‌آف برای قهرمانی و سقوط را در نظر دارد. گزینه‌های دیگر هم اعلام جدول فعلی به عنوان جدول پایانی، و اعلام نکردن قهرمان است. اما ایتالیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه کامل است و به این ترتیب به نظر می‌رسد که تعطیلی مسابقات فوتبال ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر 12 هفته از این فصل سری آ مانده است، هرچند که هشت تیم سری آ 13 بازی باید انجام دهند.

گراوینا گفته است: «اگر نتوان لیگ را به پایان برد، به سراغ تصمیمات دیگر می‌رویم. حتی ممکن است فصل جاری در دو فصل تقسیم شود. من درک می‌کنم که بعضی در این زمینه می‌پرسند چطور این کار را انجام می‌دهیم، اما ما در موضعی نیستیم که بگوییم آینده چه چیزی دارد.»

گراوینا همچنین گفت که از به تعویق انداختن یورو 2020 حمایت می‌کند. قرار است سه‌شنبه، نمایندگان فدراسیون‌های کشورها، لیگ‌های اروپایی، و باشگاه‌ها در یک کنفرانس ویدیویی شرکت کنند و در این زمینه تصمیم بگیرند.

8444