رییس سازمان لیگ ایتالیا: تا 15 فروردین حرفی از شروع تمرینات نزنید

رییس سازمان لیگ ایتالیا: تا 15 فروردین حرفی از شروع تمرینات نزنید

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دال پینو، رییس لگا سری آ از روسای باشگاه‌های این لیگ خواسته که دیگر درباره زمان آغاز تمرینات تیم‌هایشان سوال نپرسند.

فدراسیون فوتبال ایتالیا و لگا سری آ از روسای باشگاه‌ها دعوت کردند تا جلسه‌ای برگزار کنند و درباره نحوه به سرانجام رساندن این فصل سری آ صحبت کنند. در حال حاضر، مسابقات فوتبال در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

باشگاه‌های ایتالیایی نظرات مختلفی درباره نحوه ادامه فصل دارند. اما کوریره دلا سرا گفته که هنوز بازگشت به تمرینات برای باشگاه‌ها، سرابی بیش نیست.

نماینده فدراسیون فوتبال ایتالیا در این نشست گفت که بازی‌ها می‌توانند در تابستان هم ادامه پیدا کنند. از سوی دیگر، یوفا ضرب‌الاجل 25 تیر را به لیگ‌ها اعلام کرده و گفته لیگ‌های کشورها باید تا این تاریخ به پایان برسند و بعد از آن هم در دو هفته، بازی‌های جام‌های حذفی برگزار شود.

یکی از گزینه‌های ایتالیا این است که جدول به همین شکل باقی بماند و به عنوان جدول نهایی فصل معرفی شود.

با این حال ناپولی و لاتزیو اعلام کرده‌اند که حاضرند تمرینات خود را از همین هفته آغاز کنند، هرچند که ایتالیا در قرنطینه است. اما آنها بعدتر نظر خود را برگرداندند.

قرنطینه ایتالیا تا 15 فروردین ادامه دارد و دال پینو گفته از درخواست باشگاه‌ها برای بازگشت به تمرینات خسته شده است: «من دیگر نمی‌خواهم حرفی راجع به تمرینات بشنوم. دست کم تا 15 فروردین که قرنطینه ادامه دارد حرف نزنید.»

پزشکان در ایتالیا اعلام کرده‌اند که باشگاه‌ها نباید تمرینات خود را زودتر از 15 فروردین آغاز کنند.

8444