سری آ ایتالیا تا 14 اردیبهشت تعطیل است؟

سری آ ایتالیا تا 14 اردیبهشت تعطیل است؟

پایگاه خبری فوتبالی – سری آ تا قبل از 3 می (14 اردیبهشت) برگزار نخواهد شد. به احتمال فراوان، برگزاری یورو 2020 به تعویق می‌افتد و ایتالیا فرصت آن را خواهد داشت که لیگش را از سر بگیرد و به پایان برساند.

منابع متعدد، از جمله روزنامه اکیپ گزارش داده‌اند که یوفا مسابقات جام ملت‌های اروپا را به عقب خواهد انداخت. این بازی‌ها قرار بود 22 خرداد آغاز شوند و اولین دیدار هم در شهر رم، بین ایتالیا و ترکیه است.

اما با توجه به این که کشورهای متعددی لیگ‌های خود را تعطیل کرده‌اند، یوفا تحت فشار شدیدی است که جام ملت‌های اروپا را به تابستان آینده منتقل کند. به این ترتیب سری آ، لالیگا، بوندس‌لیگا، و دیگر لیگ‌ها زمان کافی برای به پایان رساندن این فصل را خواهند داشت.

سری آ تا 3 آوریل (15 فروردین) تعطیل است، اما بعید به نظر می‌رسد از 15 فروردین از سر گرفته شود. به نوشته روزنامه کوریره دلا سرا، بازی‌های ایتالیا بعید است تا 14 اردیبهشت از سر گرفته شود. اما بازی‌ها باید تا 30 ژوئن (10 تیر) به پایان برسد، چرا که قراردادهای برخی از بازیکنان و مربیان تنها تا آن هنگام اعتبار دارد.

هیچ‌کدام از باشگاه‌های سری آ و سری ب پیشنهادهای فدراسیون برای برگزاری پلی‌آف برای تعیین قهرمان‌ و تیم‌های سقوط‌کننده، یا به پایان رساندن لیگ با جدول فعلی را نپذیرفته‌اند.

8444