آرتتا از تجربه ابتلایش به ویروس کرونا می‌گوید

آرتتا از تجربه ابتلایش به ویروس کرونا می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا، مربی آرسنال گفته از ویروس کرونا به کل رهایی یافته است. نتیجه آزمایش کرونای مربی توپچی‌ها، 14 روز پیش مثبت شد و پس از آن بازیکنان تیم به قرنطینه خانگی فرستاده شدند.

در آن هنگام بازی آرسنال با منچستر سیتی به تعویق افتاد و در نهایت سازمان لیگ برتر تصمیم به تعطیلی این مسابقات گرفت.

بیش از 500هزار نفر در سراسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. آرتتا می‌گوید که پس از ابتلا، نگران خانواده‌اش بود: «حس می‌کنم حالم کاملا خوب شده است. هنگامی که از طرف باشگاه به ما زنگ زدند و گفتند که شاید به دلیل تماس با مالک المپیاکوس دچار ویروس کرونا شده باشیم، کمی علائمش را داشتم. نمی‌دانم، حسش را داشتم که دچار کرونا شده‌ام.

ما روز بعدش با منچستر سیتی بازی داشتیم، و تصمیم گرفتم به دکتر بگویم که به سراغم بیاید. من با مدیران باشگاه جلسه گذاشتم و گفتم: ببینید، چند بازیکن در معرض ویروس کرونا بوده‌اند. خطری جدی در این زمینه وجود دارد و من اولین فردی هستم که نشانه‌های بیماری را دارم. اگر این‌طور باشد، تمام افرادی که با من به صورت روزانه در تماس بوده‌اند در معرض این بیماری هستند. ما باید با لیگ برتر صحبت کنیم، با منچستر سیتی صحبت کنیم، و تصمیم لازم را بگیریم.

بعد به خود می‌گویید: اوه، همه در معرضش بوده‌اند، اوضاع واقعا جدی است. بعد به افرادی فکر می‌کنید که با شما در ارتباط بوده‌اند. این‌جاست که ترس از راه می‌رسد.

از نظر علائم، سه، چهار روز کمی به من سخت گذشت، کمی تب داشتم، و سرفه‌های خشک می‌کردم، و سینه‌ام کمی درد می‌کرد. اما همین. مشکل این‌جا بود که من سه بچه دارم و نگرانشان بودم. همسرم و مادربزرگم هم بیماری را گرفتند و رد کردند. خدا را شکر، بچه‌ها بیمار نشدند. ما حالا حالمان خوب است.»

8444