قتل داور ایتالیایی و نامزدش در منزلش به ضرب گلوله

قتل داور ایتالیایی و نامزدش در منزلش به ضرب گلوله

خبرگزاری فوتبالی - دنیله دی سانتیس و نامزدش النورا مانتا به ضرب گلوله در منزلشان در منطقه لچه به قتل رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در پی تماس های همسایه ها، ماموران پلیس به محل رسیدند و با جسد این زوج مواجه شدند. دنیله در پله های ساختمان پیدا شد و همسرش درون خانه. برخی از شاهدان گفته اند که یک مرد مسلح با یک چاقو را در آن جا دیده اند که در حال متواری شدن بوده است اما پلیس به تحقیقات ادامه می دهد تا هویت قتل را پیدا کند. لارپابلیکا گزارش داده است که النورا پیش از قتل، نام قاتل را فریاد می زده است.

دی سانتیس 33 ساله و مانتا 30 ساله در آپارتمانی زندگی می کنند که توسط دوربین ها حفاظت می شود و به همین خاطر در حال حاضر ماموران پلیس در تلاش هستند تا مدرکی برای شناسایی هویت قاتل پیدا کنند. همسایه ها می گویند که مجرم، صورت خود را مخفی کرده بوده است و به همین خاطر پیدا کردن وی در حال حاضر کار بسیار مشکلی است. 

این داور در سال 2017 فعالیت حرفه ای خود را با قضاوت بازی پیسا و بنونتو به عنوان داور چهارم در سری بی آغاز کرد و همکارانش در حال حاضر از این تراژدی ابراز تاسف کرده اند. مارسلو نیچی مدیر اتحادیه داوران ایتالیا می وید:" به شدت شوکه شده ام. در حال حاضر اطلاعات کمی در این باره داریم. فقط می توانم بگویم که با خانواده اش و تمامی افراد حاضر در اتحادیه در تماس هستیم. "

دی سانتیس قریب به 130 بازی را در سری سی و سری دی قضاوت کرده است و چهارشنبه آینده قرار بود که قضاوت بازی جام حذفی ایتالیا میان مونوپولی و مودنا را به عهده داشته باشد.

4125