ژائو فلیکس: نباید بگویم ولی هواداران لیورپول بی نظیر بودند

ژائو فلیکس: نباید بگویم ولی هواداران لیورپول بی نظیر بودند

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو فلیکس ستاره جوان و پرتغالی اتلتیکومادرید در پایان دیدار جذاب و هیجان انگیز تیمش مقابل لیورپول که با برد اتلتیکو و صعود این تیم به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا همراه بود، به تمجید از هواداران حاضر در ورزشگاه آنفیلد پرداخت.

به گزارش فوتبالی، فلیکس بعد از برد ارزشمند تیمش در وقتهای اضافه و در مصاف با لیورپول در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، در تمجید از هواداران لیورپول گفت:« آنها حیرت آور بودند. من نباید این را بگویم ولی وقتی لیورپول گل زد، دیدن جو استادیوم و شیوه شادی هواداران این تیم حیرت آور بود. من تا پیش از این ، عادت داشتم تا این صحنه ها را در تلویزیون ببینم ولی دیدن این هیجان از نزدیک و حس کردن این جو خوب، بی نظیر بود. در اینجا تقریبا هیچ تیمی به پیروزی نمی رسد و ما از این بابت واقعا خوشحالیم.»

ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید در مورد آینده تیمش در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت:« باید بازی به بازی پیش برویم. در این تورنمنت باید کمی شانس داشته باشی و کلی هم تلاش کنی. ما به شدت تلاش می کنیم و باید کمی هم از فاکتور شانس بهره ببریم تا موفق باشیم.»

او با اشاره به تمجیدهای یورگن کلوپ از عملکردش در دنیای فوتبال گفت:« کلوپ در صحبتهایش از من تمجید کرد. وقتی به او رسیدم، از او تشکر کردم و او هم مرا در آغوش گرفت.»

6363