ایتالیایی ها و مقایسه نبرد با کرونا، با اتلتیکومادرید!

ایتالیایی ها و مقایسه نبرد با کرونا، با اتلتیکومادرید!

پایگاه خبری فوتبالی- این روزها مردمان کشورهای مختلف دنیا در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و در ایتالیا هم مثل اسپانیا و بسیاری از کشورها، نبرد سختی علیه ویروس کرونا و شیوع این ویروس منحوس در جریان است.

به گزارش فوتبالی، تمام گفتگوها و توجه ها بر ویروس کوید 19 متمرکز است و روزنامه ایل فایلیو چاپ ایتالیا درصفحه ورزشی اش گزارشی متفاوت را منتشر کرده و نبرد با ویروس کرونا را به نحوی با باشگاه اتلتیکو مادرید مرتبط دانسته و نوشته:« ما اتلتیکومادرید هستیم. ویروس کرونا و گروهی از افراد که به غیرممکن ها می نگرند و آن را ممکن می کنند. همان طور که مشخص است، با تماشای بازی لیورپول- اتلتیکو (در دور برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا)، می توان این را دریافت که کاری که اتلتیکویی ها در زمین چمن انجام دادند، مشابه حال این روزهای ماست. نجات دادن خودشان، این کاری است که ملت ایتالیا هم باید در نبرد با کرونا انجام دهد.»

در ادامه این گزارش می خوانیم:« تیم کلوپ مثل همیشه کار کرد و سرعت لیورپول دو برابر حریفش بود. اما یک جای کار لنگید و اتلتیکویی ها از همانجا، لیورپولی ها را تنبیه کردند. لیورپول از گردونه رقابتها کنار رفت. با وجودی که حامیان زیادی داشت و من این را یک نشانه می بینم. مدافعان اتلتیکومادرید، مثل تمام ملت ایتالیا، دراین شرایط سخت، قاطع ایستادند و حرکات حریف را با شکست مواجه کردند. ما اتلتیکو مادرید هستیم؛ می خواهیم بر این ویروس غلبه کنیم؛ حریفی که سرعت عمل بالایی دارد. با دفاعی قوی، مثل تیم سیمئونه... اتلتیکو ، مشت محکم مردانی که به غیرممکن ها می نگرندو آنها را محقق می کنند، ما هستیم. این تیم که با زیبایی ها خصومت دارد، برای من جذاب و هیجان انگیز است.»

6363