میهمان بسیار ویژه دیدار اتلتیکومادرید - لیورپول

میهمان بسیار ویژه دیدار اتلتیکومادرید - لیورپول

پایگاه ویژه فوتبالی- دو تیم اتلتیکومادرید و لیورپول سه شنبه شب ساعت 23.30 دقیقه به وقت ایران، در بازی رفتشان در دور یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، این بازی جذاب و تماشایی یک میهمان بسیار ویژه خواهد داشت. فرناندو تورس ستاره سابق تیم ملی اسپانیا که سابقه سالها درخشش با پیراهن لیورپول و قبل از آن اتلتیکومادرید را دارد از نزدیک مصاف این دو تیم را دنبال خواهد کرد.

اگر اتفاق خاصی قبل از آغاز بازی رخ ندهد، فرناندو تورس ستاره سابق اتلتیکومادرید و لیورپول به عنوان یکی از میهمانان ویژه باشگاه مادریدی از جایگاه ویژه ورزشگاه واندا این بازی را تماشا خواهد کرد. تورس با اطلاع از اهمیت این بازی و جذاب بودن آن، دوست ندارد تا شانس تماشای این بازی را از دست بدهد.

فرناندو تورس معمولا هر زمان که بتواند در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به تماشای بازیهای اتلتیکومادرید می نشیند و در بسیاری از مواقع همراه با فرزندانش در ورزشگاه حضور پیدا می کند؛ اما از آنجا که او دوست ندارد تا در کانون توجهات باشد، کاملا آرام وبی سروصدا به ورزشگاه می رود. او حالا به عنوان یک هوادار، از بردهای اتلتیکو لذت می برد و از باختهای این تیم زجر می کشد ولی بازی سه شنبه شب دوتیم اتلتیکو و لیورپول یک بازی معمولی برای تورس نخواهد بود؛ چرا که او سالها پیراهن هریک از دو تیم را به تن کرده و عشق و علاقه خاصی به هردوی تیمها دارد و از همین رو، قطعا در بازی سه شنبه شب واندا، قلب او دو بخش خواهد بود.

6363