نگرانی جدید پی‌اس‌جی: از دست دادن نیمار و امباپه برای المپیک

نگرانی جدید پی‌اس‌جی: از دست دادن نیمار و امباپه برای المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - روژیرو کابوکولو، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل مذاکراتی را با پی اس جی و رئال مادرید آغاز کرده است تا نیمار، وینیسیوس ، رودریگو گوئس و رینیر ژسوس در مسابقات المپیک توکیو حضور یابند. بازیکن پی اس جی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برزیل است تا در مسابقات تابستان بعدی حضور یابند.

به گزارش فوتبالی، گلوب اسپورت گزارش داده است که کابوکولو جلسه ای با ناصر الخلیفی مدیر باشگاه پاریسن ژرمن در روزهای اخیر داشته تا بتواند او را به حضور در المپیک مجاب کند. پی اس جی به زودی جواب فدراسیون فوتبال برزیل را خواهد داد. این در حالیست که دیگر ستاره این تیم یعنی کیلیان امباپه نیز گفته است که می خواهد در یورو و المپیک حضور پیدا کند و بدین ترتیب پی اس جی شاید در اردوی پیش فصل و در تابستان آینده دو ستاره کلیدی و محوری خود را از دست بدهد.

نیمار در فینال المپیک 2016 در ضربات پنالتی مقابل آلمان در ماراکانا یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تیمش به قهرمانی المپیک برسد. مسابقات المپیک ده روز پس از اتمام کوپا آمه ریکا آغاز می شود و طبیعتا نیمار در صورت حضور در هر دو تورنمنت خیلی اذیت می شود. مسابقات المپیک مسابقات زیر نظر فیفا برگزار نمی شود و به همین خاطر باشگاه ها الزامی ندارند که بازیکنانشان را در اختیار تیم های المپیکی قرار بدهند.