کرونا دستمزد ستارگان پاریسن‌ژرمن را نصف می‌کند

کرونا دستمزد ستارگان پاریسن‌ژرمن را نصف می‌کند

پایگاه خر فوتبالی - پاریسن ژرمن هر روز از امباپه دورتر می شود. تیم فرانسوی به بزرگان تیم همچون تیاگو سیلوا، نیمار و امباپه اعلام کرده است که باید دستمزدشان را کاهش بدهند و بدین ترتیب از بحران مالی حاصل شده از کرونا عبور خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، شرایط در پی اس جی خیلی بحرانی است و این باشگاه می خواهد دستمزد بازیکنانش در این فصل را نصف کند. در حالی که به طور مثال رئال مادرید ترجیح داده که 10 درصد از دستمزد بازیکنانش را کاهش بدهد و این مبلغ برای بارسلونا 30 درصد است، پی اس جی می خواهد 50 درصد از دستمزد امباپه و هم تیمی هایش را کم کند. نشریه فرانسوی لوپاریزین گزارش داده است که پی اس جی توانسته رضایت بازیکنانش را برای نصف کردن دستمزد بگیرد. بدین ترتیب به طور مثال دستمزد فصل نیمار از 37 به 18.5 میلیون یورو می رسد و دستمزد امباپه از 20.8 به 10.4 میلیون یورو کاهش پیدا خواهد کرد.

پاریسن ژرمن تخمین می زند که با بحران کرونا حدود 300 میلیون یورو ضرر خواهد کرد و الخلیفی مالک پی اس جی یکی از اولین نفراتی است که برای کاهش  دستمزدها در میان تیم های فرانسه چراغ سبز نشان داده است.  بحران کرونا از نظر مالی به شدت به باشگاه ها ضرر زده و اگر ادامه مسابقات برگزار نشود این ضرر شدت خواهد گرفت و باشگاه ها شرایط مشکلی پیدا خواهند کرد.