سوال روز؛ دلیل بازی نکردن میلیچ چه بود؟

سوال روز؛ دلیل بازی نکردن میلیچ چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بین تاخیر در پرداخت مطالبات هروویه میلیچ و خروج او از فهرست استقلال برای بازی با الاهلی ارتباطی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، ساعت 18.07 دیروز بود که کانال تلگرام باشگاه استقلال نام میلیچ را به عنوان یکی از بازیکنان ذخیره این تیم در بازی با الاهلی منتشر کرد منتهی ساعت 18.30 و نیم ساعت قبل از بازی بود که کانال باشگاه اعلام کرد میلیچ به خاطر سرماخوردگی از فهرست خارج شده. اتفاقی که در همان زمان هم باعث به وجود آمدن سوالاتی در فضای مجازی شد و اینکه چه تغییری در این نیم ساعت در سرماخوردگی هروویه ایجاد شده که میلیچ از فهرست خارج شده است.

دکتر ستوده  در مصاحبه ای که دقایقی قبل با خبرگزاری فارس داشته، گفته که میلیچ هنگام خروج تیم از هتل اعلام کرده زیاد سرحال نیست. جالب اینکه طبق ویدیوی منتشر شده در کانال باشگاه، این تیم ساعت 17.08 دقیقه از هتل خارج شده و تا ساعت 18.30 هم مشکلی برای بازی نداشته است اما یکدفعه شرایط تغییر می‌کند!

از طرف دیگر، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست استقلال هم در مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس به این نکته اشاره کرده که مطالبات میلیچ تا فردا پرداخت خواهد شد تا این بازیکن دغدغه‌ای برای بازی نداشته باشد.

طی روزهای گذشته، این خبر مطرح شده بود که میلیچ به باشگاه تا پایان بازی با الاهلی مهلت داده که مطالبات او را پرداخت کنند و در غیر اینصورت احتمال جدایی او وجود خواهد داشت.

به نظر می‌رسد میلیچ که بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش شرایط خوبی نداشته، به محض اینکه متوجه می‌شود نامش در ترکیب اصلی نیست، ترجیح می‌دهد روی نیمکت هم حضور نداشته باشد و دلیل اصلی خروج او از فهرست، بیشتر به مسائل روحی برمی‌گردد تا مشکل سرماخوردگی این بازیکن.

 

1984