کیانی: رقیبان ما باید از سپاهان بترسند

کیانی: رقیبان ما باید از سپاهان بترسند

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان سپاهان در آستانه ورود دوباره این تیم به تورنمنتی که 12 سال در آن حضور داشتند مدعی شد رقیبان حاضر در گروه باید از این تیم بترسند.

به گزارش فوتبالی، با صعود العین امارات از پلی آف و قرار گرفتن در گروهی که سپاهان ایران نیز در آن حضور دارد بسیاری از این گروه به عنوان "گروه مرگ"نام بردند. در شرایطی که امیر قلعه نویی و شاگردانش فرداشب باید مقابل حریف اماراتی جدال دشواری را تجربه کنند مهدی کیانی کاپیتان کهنه کار زردپوشان مدعی شد آماده حضور در این چالش هیجان انگیز هستند.

 

*العین قدرتمند است اما می خواهیم طرفداران را شاد کنیم
العین تیم خوبی است اما ما هم سپاهان هستیم، تیمی پرقدرت و پرستاره که می دانیم چه هدفی در آسیا داریم. فردا برای شادی هواداران اصفهانی برای برد به میدان می رویم و در راه رسیدن به این امر مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

*باید به تصمیم AFC احترام بگذاریم
دوست داشتیم مقابل طرفداران خودمان در اصفهان بازی کنیم اما این تصمیم ای اف سی بود و ما هم باید به آن احترام بگذاریم. خوشبختانه باشگاه نهایت تلاش خود را کرده است تا این سفرها خستگی زیادی به تیم تحمیل نکند ما سفرهای مان با پروازهای چارتر است و این کار را راحت تر می کند.

 

*جوانان ما باید از تجربه بزرگ تر های تیم بهره بگیرند
بعد از چهار سال دوباره با سپاهان به آسیا برگشتیم و شاید بیشتر بازیکنان ما تجربه بازی در آسیا را ندارند اما همه می دانند رسیدن به آسیا آسان نیست از همین رو انگیزه های زیاد بازیکنان می تواند در تیم ما تاثیر گذار باشد. امیدوارم جوانان ما با استفاده از تجربه بازیکنانی که در لیگ قهرمانان بازی کردند بتوانند انتظارات را برآورده کنند.

 

*گروه مرگ؟! هر تیم حاضر در لیگ قهرمانان سخت است
همه تیم ها سخت است و لقب گروه مرگ نباید ما را بترساند. بله حریفان مشهوری در گروه ما هستند که خیلی سرمایه گذاری کردند اما ما هم سپاهان هستیم و با 12 سال تجربه بازی در آسیا دوباره به این رقابت ها برگشتیم و آنها باید از سپاهان بترسند نه ما از آنها.

9697