با ناکامیهای متوالی در خرید بازیکن؛ توفانی سهمگین در راه بارسلونا

با ناکامیهای متوالی در خرید بازیکن؛ توفانی سهمگین در راه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از ناکامی مدیران تکنیکی بارسلونا در جذب رودریگو، روز گذشته بود که سران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که این تیم مهاجمی را برای پر کردن جای خالی لوئیس سوارز که این روزها به دلیل مصدومیت از میادین ورزشی به دور است، خریداری نخواهند کرد. 

به گزارش فوتبالی، حالا اینطور به نظر می رسد که کادر مدیریت تکنیکی باشگاه بارسلونا به ریاست اریک آبیدال و با همکاری رامون پلانس ، برنامه خاصی برای تحقق اهداف تیم ندارد و هدف مشخصی را برای تقویت تیم مشخص نکرده اند و تنها تحت تاثیر جریانهای موجود، برای خرید بازیکنان دست به کار می شوند و حتی بازیکنان خاص و مشخصی را برای خرید زیر ذره بین قرار نمی دهند. همین مدیریت عجیب و بی برنامه باعث شده تا انتقادات زیادی در میان مدیران باشگاه بارسلونا به گوش برسد و از همین رو باید منتظر توفانی عظیم در کادر مدیریتی باشگاه کاتالان باشیم.

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو در روزهای آتی جلسات مختلفی در باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد تا مدیران تکنیکی باشگاه در مورد عملکردشان در بازار زمستانی توضیحاتی را ارائه دهند و از همین رو انتظار می رود که تغییراتی اساسی و مهم را دراین باشگاه شاهد باشیم.

به علاوه خیلی از مدیران بارسلونا نسبت به پروسه برکناری ارنستو والورده از سمت سرمربیگری بارسلونا و اپیزود عجیب سفر آبیدال به قطر برای صحبت با ژاوی و متقاعد کردنش برای در دست گرفتن سکان هدایت بارسلونا، اعتراضاتی را دارند و حالا اریک آبیدال و تعدادی از مدیران بارسلونا باید در این رابطه پاسخگو باشند.

در ماه جولای بود پپ سگورا از سمت مدیریت داخلی باشگاه بارسلونا کنار رفت و کمی بعد کارلس پویول به پیشنهاد جانشینی او پاسخ منفی داد و حالا اینطور به نظر می رسد که در اتاق مدیران فنی و تکنیکی بارسلونا فرد قدرتمندی حضور ندارد که بتواند تصمیمات مدیرانه و درستی بگیرد. به همین خاطر به نظر می رسد که در جلسات روزهای آتی در بین مدیران بارسلونا، تصمیمات بزرگی گرفته شود و جابه جایی های بزرگی را شاهد باشیم تا بدین ترتیب افرادی شایسته و توانا بتوانند تصمیمات بزرگ در مورد آینده تیم را اتخاذ کنند.

 حامد فلاح