رسمی؛ اریک آبیدال از سمتش در بارسلونا برکنار شد

رسمی؛ اریک آبیدال از سمتش در بارسلونا برکنار شد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در ادامه‌ی روند تغییر و تحولات خود، اریک آبیدال را از سمت اجرایی و مدیریتی خود در بارسلونا برکنار کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خبر رسمی اخراج کیکه ستین منتشر شد و اکنون به نظر می‌رسد که سران بارسلونا اریک آبیدال را هم از سمت مدیریت فنی باشگاه بارسلونا برکنار کرده اند. روز دوشنبه جلسه‌ی مهمی در بارسلونا در پی شکست سنگینی که بارسا از بایرن مونیخ خورده بود، برگزار شد و اکنون خروجی این جلسه تاکنون، اخراج کیکه ستین و اریک آبیدال بوده است.

در بیانیه‌ی رسمی بارسلونا پیرامون برکناری اریک آبیدال از سمت مدیر فنی تیم آمده است:" باشگاه بارسلونا و اریک آبیدال برای فسخ قرارداد به طور دو طرفه به توافق رسیدند. این باشگاه از اریک آبیدال بخاطر حرفه ای بودن ، تعهد ، فداکاری و رفتار مثبت و نزدیک نسبت به کل خانواده‌ی بارسلونا تشکر می کند و برای آینده‌ی او آرزوی موفقیت می کند."

اخراج آبیدال دومین ترکش شکست سنگین این تیم مقابل بایرن مونیخ است. اولین ترکش به ستین خورده بود و حالا باید دید که در آینده چه اتفاقات دیگری خواهد افتاد. گفته می‌شود که رونالد کومان قرار است بزودی سرمربی بارسلونا شده و جای کیکه ستین را پر کند. باید دید که مدیر فنی جدید بارسلونا چه کسی خواهد بود.

1470