بارسلونا بی خیال خرید رودریگو از والنسیا شد

بارسلونا بی خیال خرید رودریگو از والنسیا شد

پایگاه خبری فوتبالی- سران باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند تا از تلاش برای خرید رودریگو مورنو، مهاجم 28 ساله والنسیا دست بکشند.

به گزارش فوتبالی، سران باشگاه کاتالان به این نتیجه رسیده اند که شروطی که باشگاه والنسیا برای فروش این مهاجم توانا گذاشته اند، غیرقابل پذیرش است و از همین رو بی خیال خرید رودریگو شده اند و روند مذاکرات با همتایانشان در باشگاه والنسیا را متوقف کردند.

روز گذشته بود که روند مذاکرات میان دو باشگاه برسر انتقال رودریگو به بارسلونا در جریان بود و به صورت مثبت و خوبی پیش می رفت. اما مذاکره امروز میان اسکار گرائو، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا و اریک آبیدال مدیر ورزشی این باشگاه با مدیران والنسیا روند مثبتی نداشت ودر نهایت این گفتگوها با بن بست مواجه شد و از همین رو نهایتا بارسایی ها تصمیم گرفتند تا بیخیال جذب رودریگو شوند و تلاش برای جذب او را پایان دادند. 

مدیران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که خواسته والنسیایی ها این است که بیشترین درآمدزایی ممکن را از فروش رودریگو داشته باشند و حاضر به راه آمدن با خواسته های بارسایی ها نبودند. مدیران بارسلونا در نظر داشتند تا رودریگو را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرند و در قرارداد او بندی مشروط برای خریدش قرار دهند؛ به نحوی که مجبور به خرید رودریگو در تابستان پیش رو نباشند. اما مدیران والنسیا این خواسته را نپذیرفتند.

درعین حال بارسایی ها پیشنهاد داده بودند تا در ازای جذب رودریگو چند بازیکن ( مثل واگوئه و یا آبل روئیز) را در اختیار والنسیا قرار دهند که این پیشنهاد هم با پاسخ منفی والنسیایی ها مواجه شد. از سوی دیگر مسئولان والنسیا خواهان جذب کارلس پرز و سمدو بودند که مدیران آبی اناری ها حاضر به واگذاری آنها به والنسیا نشدند. چرا که پرز که در آستانه انتقال به رم قرار دارد و بارسایی ها به حضور سمدو در تیمشان نیاز مبرمی دارند.

 6363