سولشر: پوگبا بی صبرانه در انتظار بازگشت است

سولشر: پوگبا بی صبرانه در انتظار بازگشت است

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که پل پوگبا بی صبرانه منتظر درمان مصدومیت خود و بازگشت به ترکیب این تیم است تا به حرف های پل اسکولز واکنش نشان داده باشد. 

به گزارش فوتبالی، پل پوگبا بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دور از میادین بوده اما به نظر می رسد که به زودی می تواند بار دیگر به ترکیب یونایتد بازگردد. قهرمان جام جهانی در طول دوران حضور خود در اولدترافورد بارها به دلیل عدم ثبات در عملکرد و تلاش برای جدایی از این تیم مورد انتقادات شدید قرار گرفته است. هفته گذشته پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده بود که این بازیکن روند درمان خود را بسیار آهسته طی می کند و به نظر نمی رسد که تصمیم جدی برای بازگشت به ترکیب این تیم داشته باشد و حتی اگر برگردد نیز بهانه دیگری برای بازی نکردن و جدایی پیدا خواهد کرد. 

سولشر در آستانه دیدار برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه درباره بازیکن تیمش گفت: " پل به دلیل مصدومیت های متعدد فصل بدی داشته و بی صبرانه در انتظار بازگشت به میادین و فوتبال بازی کردن است. بنابراین اگر یک چیز باشد که درباره پل به آن اطمینان داشته باشم این است که او فوتبال بازی کردن و حضور در تمرینات را دوست دارد و همیشه در ذهنش همینطور بوده است. هرکس که مصدوم می شود، نمی توان برای بازگشتش به میدان صبر کرد. من اطمینان دارم که وقتی مصدومیت و دردش به پایان برسد بار دیگر از حضور در فوتبال لذت خواهد برد. من پسری را می بینم که از مصدومیت خسته شده و بی صبرانه در انتظار فوتبال بازی کردن است. پل همیشه بسیار حرفه ای بوده بنابراین شکی ندارم که وقتی برگردد از حضور خودش لذت خواهد برد. "

1070