سولشر: من حرف آخر را درباره خریدهای منچستریونایتد می‌زنم

سولشر: من حرف آخر را درباره خریدهای منچستریونایتد می‌زنم

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از شایعات ژانویه شلوغ در پیش برای این تیم مدعی شده که او حرف آخر را درباره خریدهای یونایتد در این پنجره نقل و انتقالاتی خواهد زد.
به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ به بازیکنان بسیاری برای پنجره زمستانی لینک شده اند که اغلب آنها مهاجم هستند تا جای خالی روملو لوکاکو و الکسیس سانچز را پر کنند. گفته می شود ارلینگ هالاند، ستاره نروژی، نیز در صدر این فهرست قرار دارد. سولشر هفته گذشته شخصا به اتریش سفر کرد تا با این بازیکن ۱۹ ساله صحبت کند. منچستریونایتد یکی از باشگاه های لیگ برتری است که مدیر فوتبال ندارد و سولشر تاکید دارد که حرف اول و آخر راجع به خرید بازیکنان را خودش خواهد زد. مربی نروژی در این باره گفت: " من همیشه حرف آخر را درباره نقل و انتقالات می‌زنم. هیچکس بدون تایید من وارد این باشگاه نخواهد شد. همه چیز باید همینطور باشد. با این که خرید بازیکنان روندی است که سایر اعضای کادر فنی نیز درگیر آن هستند. من هیچ صحبتی با مدیر برنامه ها ندارم چون بخش مالی این موضوع به من مربوط نیست اما تصمیم نهایی در این باره که چه کسی بازیکن منچستریونایتد خواهد شد، به من مربوط است. "
او همچنین درباره شرایط پل پوگبا گفت: " هرکس ممکن است مصدومیت را تجربه کند. من یک بار ۱۸ ماه دور از میادین بودم و البته که در آن مدت در عروسی شرکت کردم و کارهای دیگر نیز انجام دادم اما در عین حال ناراحت بودم که فوتبال بازی نمی کردم. پوگبا بازیکن یونایتد است. او به سختی تلاش می کند و هر زمان آماده شود ما خوشحال می شویم که یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در ترکیب تیم خود داشته باشیم. "

۱۰۷۰