ملاقات خانوادگی راکیتیچ و اینیستا و تجدید خاطرات دو دوست قدیمی

ملاقات خانوادگی راکیتیچ و اینیستا و تجدید خاطرات دو دوست قدیمی

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ و آندرس اینیستا یکشنبه با همدیگر ملاقات کردند و به همراه همسرانشان با هم شام خوردند.

به گزارش فوتبالی، راکل مائوری، همسر راکیتیچ تصویری از این ضیافت شام در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. مهاجم تیم ویسل کوبه ژاپن با تعطیلی لیگ فوتبال این کشور آسیایی به اسپانیا برگشته است تا این روزها را در کنار خانواده اش سپری کند. راکیتیچ و همسرش با اینیستا و هعمسرش آنا اورتیز شام خوردند و به نوعی با هم تجدید خاطره کردند.

راکل موری که تصویری از این ملاقات منتشر کرده و نوشته است :" هر چقدر راه طولانی باشد، هر کسی که محکم تر گام بردارد می تواند اثر خود را بگذارد."

راکیتیچ و اینیستا که زمانی زوج خط هافبک بارسلونا را تشکیل می دادند به دوستان صمیمی همدیگر تبدیل شدند و حتی با وجود انتقال بازیکن اسپانیایی به لیگ ژاپن همچنان دوستی دیرینه خود را حفظ کرده اند.

اینیستا اخیرا از نحوه برخورد بارسلونا با ارنستو والورده سرمربی بارسلونا انتقاد کرده است هر چند که به نظر می رسد حرف های او مانع از اخراج این بازیکن نخواهد شد. تیم ویسل کوبه به تازگی قهرمان جام امپراتوری یا همان جام حذفی ژاپن شده و اینیستا توانست در سال اولش در لیگ ژاپن خاطره خوشی از خودش به جای بگذارد.