رونالدینیو: مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست!

رونالدینیو: مسی بهترین بازیکن تاریخ نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- رونالدینیو ستاره سابق و برزیلی دنیای فوتبال در مراسمی که در ورزشگاه سنتناریوی مورلوس در مکزیک برگزار شده بود شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو در جریان این مراسم گفتگویی را با خبرنگاران انجام داد و طی آن درمورد لیونل مسی که اخیرا ششمین توپ طلای کارنامه ورزشی اش را فتح کرده اظهار نظر کرد و گفت که او مسی را بهترین بازیکن دوره فعلی دنیای فوتبال می داند.

رونالدینیو در پاسخ به سوالی دراین رابطه که آیا مسی شایسته دریافت توپ طلای سال 2019 بوده یا خیر اعلام کرد که مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نمی داند و او را به عنوان بهترین بازیکن این دوره فوتبال می شناسند. رونالدینیو دراین باره گفت:« من برای مسی خوشحالم؛ چون او دوست من است و یکی از مهره های بی نظیر بارسلوناست. من از مقایسه کردن خوشم نمی آید چون واقعا سخت است که بخواهیم کسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال بدانیم ولی از نظر من مارادونا، پله و رونالدو بهترین بازیکنان تاریخ هستند و نمی توانم بگویم که مسی بهترین بازیکن تاریخ است؛ بلکه او بهترین بازیکن دوره خودش است.»

او که تجربه پوشیدن پیراهن تیمهایی مسی بارسلونا، میلان و پاری سن ژرمن را درکارنامه ورزشی اش می بیند، در دو بازی دوستانه در مکزیک و در قالب تیم ستاره های سابق شاغل در لیگ مکزیک حضور داشت.

6363.