مسی: رونالدو برزیلی بهترین مهاجم تاریخ است؛ کاش بیشتر با رونالدینیو بازی می‌کردم

مسی: رونالدو برزیلی بهترین مهاجم تاریخ است؛ کاش بیشتر با رونالدینیو بازی می‌کردم

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی در مصاحبه‌ای با TyC Sports درباره موضوعات مختلفی صحبت کرده و رونالدو برزیلی را بهترین مهاجم تاریخ دانسته است.

او درباره VAR گفت: «اگر از VAR درست استفاده شود من دوستش دارم. چیزی که دوست ندارم این است که قرار بوده VAR صحنه‌های مشکوک را از بین ببرد، اما این اتفاق نیفتاده است. در نهایت تصمیمات را داوران می‌گیرند. VAR خیلی خوب است اما از آن خوب استفاده نمی‌شود.»

او درباره مصدومیتش گفته است: «اول فصل خیلی سخت تمرین کردم، که نباید این کار را می‌کردم. من یک ماه کامل دور از میادین بودم و بعد که برگشتم، طوری تمرین کردم که انگار مدتی است دارم تمرین می‌کنم. پس از آن مصدومیتم عود کرد، اما حالا دیگر همه چیز تمام شده است. من حس می‌کنم دوباره قوی شده‌ام و دارم آرام آرام ضرباهنگم را پیدا می‌کنم.»

او درباره هم‌بازی‌هایش گفته است: «رونالدینیو بسیار به من کمک کرد. من در 16، 17سالگی وارد رختکن شدم و دیدن آن همه بزرگان فوتبال کار را برایم سخت کرد. اما رونالدینیو من را راهنمایی کرد و کاری کرد که احساس راحتی داشته باشم. در زمین همیشه به دنبال او می‌گشتم اما سال‌های کمی از فوتبال در کنار هم لذت بردیم. او در آن زمان هم خیلی بازی نمی‌کرد. کاش بیشتر با رونالدینیو بازی می‌کردم. من پنج سال اخیر را کنار لوییس سوارز بازی کرده‌ام. این که هر سه روز کنار هم بازی کنید، باعث می‌شود به هم عادت کنید و همدیگر را دلی پیدا کنید. فرزندانمان هم‌سن هستند، ما هر روز را کنار هم می‌گذرانیم، و رابطه ما قوی‌تر هم می‌شود.»

از او سوال شد که بهترین مهاجم تاریخ کیست و او گفت: «رونالدو نازاریو پدیده بود. او از همه مهاجمانی که تاکنون دیده‌ام بهتر بوده است. او باورنکردنی بود.»

8444