گزارش ویژه/ پیام خلیل زاده به وزارت ورزش و هیات مدیره از ترکیه: استرا با من!

گزارش ویژه/ پیام خلیل زاده به وزارت ورزش و هیات مدیره از ترکیه: استرا با من!

پایگاه خبری فوتبالی- مطالبات سرمربی مستعفی استقلال امروز پرداخت خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست جدید استقلال، دیشب به ترکیه رفت تا کارهای مربوط به پرداخت مطالبات استراماچونی را انجام دهد. خلیل‌زاده در مصاحبه ای که با خبرگزاری ایرنا داشته به این نکته اشاره کرده که امروز عصر خبرهای خوبی درباره استراماچونی به هواداران استقلال خواهد داد.

در این میان دی مارتزیو خبرنگار سرشناس و نزدیک به استراماچونی در سایتش از شروط استرا برای استقلال خبر داده است.

 اینکه قرارداد او فقط تا 6 ماه دیگر( خرداد سال آینده) اعتبار داشته باشد و کل حقوق او تا پایان فصل، به حسابش واریز شود.

 البته روایت دیگری هم وجود دارد مبنی بر آنکه استراماچونی چنین شرطی نگذاشته و فقط خواهان دریافت مطالباتش تا این مقطع از فصل شده است و فقط می خواهد که پول عقب افتاده اش را بگیرد.

خلیل‌زاده هم البته دست خالی به ترکیه نرفته و قرار است مطالبات استرا را به حساب این مربی در کشور چک واریز کرده و خبر واریز را به اطلاع وکیل استراماچونی برساند. با توجه به آنکه استرا خواهان کاهش مدت قراردادش با استقلال شده، قرارداد او برای یک فصل، 550 هزار یورو اعتبار دارد. هر کدام از دستیاران او هم نفری 50 هزار یورو دریافت می کنند و پاستورلو مدیر برنامه‌های سرشناس استراماچونی هم 50 هزار یورو دریافت می کند.

با اینکه شایعه شده وکلای استقلال و استرا به استانبول سفر کرده‌اند اما طبق اطلاعات پایگاه خبری فوتبالی، هیچ خبری از مذاکرات نمایندگان حقوقی در ترکیه نیست که نیاز به حضور نمایندگان استقلال و استرا در استانبول باشد و خبرهایی که درباره حضور امیر سلطانی در ترکیه و در مذاکرات به عنوان نماینده حقوقی استقلال منتشر شده، صحت ندارد. البته او ممکن است به همراه خلیل زاده به ترکیه رفته باشد اما خبر حضور او در مذاکرات حقوقی با نمایندگان استراماچونی، درست نیست‌.

  استقلال یا به عبارت دیگر اسماعیل خلیل‌زاده ابتدا باید مطالبات استراماچونی را پرداخت کند و بعد از آن مذاکرات با مربی ایتالیایی را از سر گیرد. همانطور که در ابتدای مطلب نوشتیم، او وعده داده که تا عصر امروز خبرهای خوبی به استقلالی‌ها خواهد داد. باید دید نفر اول استقلال در این مقطع، چه برنامه‌ای برای به نتیجه رساندن مذاکراتش با استراماچونی دارد و می‌تواند مربی ایتالیایی محبوب هواداران را به تهران برگرداند یا نه.

1984