مدیرعامل بارسلونا: درهای نیوکمپ همیشه به روی گواردیولا باز است

مدیرعامل بارسلونا: درهای نیوکمپ همیشه به روی گواردیولا باز است

پایگاه خبری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو، مدیرعامل بارسلونا، احتمال بازگشت سرمربی منچسترسیتی به بارسا را رد نکرده  و مدعی شد که درهای نیوکمپ به روی پپ گواردیولا باز است. 

به گزارش فوتبالی، گواردیولا یکی از موفق ترین مربیان بارسلونا بود و در دوران حضور او در این تیم به همراه لیونل مسی، ژاوی و اینیستا قهرمانی های متعددی در لالیگا و لیگ قهرمانان به دست آورد. سرمربی اسپانیا پس از جدایی از بارسا به بایرن مونیخ رفت و سه سال بعد به منچسترسیتی پیوست و سال گذشته موفق شد سه گانه داخلی فوتبال انگلیس را به دست آورد اما در ماه های اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی این مربی از سیتی در پایان فصل مطرح شده است. بارتومئو در گفتگو با ریپابلیکا درباره این مربی اظهار داشت: " این موضوع به من بستگی دارد. این پپ بود که تصمیم گرفت از بارسلونا جدا شود اما درهای این باشگاه همیشه به روی این مربی برای بازگشت باز است. "

این صحبت ها در حالی مطرح شده که فشارها روی ارنستو والورده در بارسلونا در هفته های اخیر افزایش یافته است اما مدیران این باشگاه پیش از این مدعی شده که این مربی حداقل تا پایان این فصل روی نیمکت این تیم خواهد ماند. 

1070