تغییر نظر راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم برای من است

تغییر نظر راکیتیچ: بارسلونا بهترین تیم برای من است

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان راکیتیچ پس از سومین حضور متوالی در ترکیب بارسلونا در جریان پیروزی 2 - 5 این تیم برابر مایورکا مدعی شد که بارسلونا بهترین تیم برای اوست. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن تیم ملی کرواسی پس از نیمکت نشینی در ابتدای فصل جاری صحبت هایی را درباره جدایی از بارسلونا مطرح کرده بود. او پیش از حضور در ترکیب ثابت برابر دورتموند در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان تنها در یک بازی در لیگ قهرمانان در ترکیب بارسلونا به میدان رفته بود که شکست برابر گرانادا بود. پس از پیروزی 1 - 3 برابر دورتموند، هافبک 31 ساله در دو دیدار برابر اتلتیکو مادرید و مایورکا نیز در ترکیب ثابت بارسا قرار گرفت. این بازیکن در سال 2014 از سویا به نیوکمپ آمد و 4 قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری به دست آورد اما صحبت هایی درباره احتمال پیوستن او به اینتر و یوونوس به گوش می رسید. او نیز هفته گذشته صحبت هایی درباره احتمال پیوستن به تیمی که زمان بازی بیشتری به او بدهد، کرده بود. 

راکیتیچ پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: " اتفاقات زیادی در ماه های اخیر رخ داد. گاهی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان آنها را درک کرد ولی باید پذیرفت. این اتفاق برای من رخ داد. هیچکس به شما کمکی نمی کند. من می خواهم تمام تلاشم را بکنم و اگر بتوانم اینجا بازی کنم همیشه گفته ام که جایی بهتر از بارسلونا برای کسب جام وجود ندارد و بنابراین بارسا بهترین تیم برای من است. من می خواهم از بازی خودم لذت ببرم و تلاش کنم که به تیم برای پیشرفت کمک کنم. تمام تلاشم را می کنم و اگر شرایط مانند چند بازی اخیر پیش برود همه چیز بهتر نیز خواهد شد. من اینجا هستم تا بازی کنم و از دقایقی که اعتماد مربی و هم تیمی هایم را جلب کرده ام، استفاده کنم. برای هر چیزی آماده هستم. "

1070