بارسلونا و یوونتوس به توافق نرسیدند؛ معاوضه برناردسکی و راکیتیچ به هم خورد

بارسلونا و یوونتوس به توافق نرسیدند؛ معاوضه برناردسکی و راکیتیچ به هم خورد

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریزیو ساری سرمربی و فابیو پاراتیسی، مدیر ورزشی یوونتوس در نظر داشتند که فدریکو برناردسکی را راهی بارسلونا کنند و به جای وی ایوان راکیتیچ کروات را به خدمت بگیرند اما این مبادله به هم خورد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که راکیتیچ برای انتقال به یوونتوس به توافق رسیده بود اما در نهایت تیم تورینی با بارسلونا به توافق نرسید. یوونتوس برای معاوضه راکیتیچ و برناردسکی، 30 میلیون یورو پول نقد خواسته بود چرا که با توجه به این که بازیکن یووه شش سال جوان تر است از نظر تورینی ها ضروری بود که بارسا این مبلغ را به آنها بپردازد. 

بارسلونا مبلغ 30 میلیون یورو را گزاف می دانست و به همین خاطر مبادله درست پیش نرفت و توافق به هم خورد. برناردسکی در چهار بازی اخیر یووه در لیگ ایتالیا نیمکت نشین بوده و بازی نکرده است، در حالی که راکیتیچ در هفت بازی اخیر بارسلونا فیکس بوده و نقش مهمی در ترکیب کاتالان ها دارد.

در فاصله ده روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی خیلی بعید به نظر می رسد که در این باره توافقی حاصل شود. البته بارسا و یووه در حال مبادله دو بازیکن دیگر هستند: ماتیاس پریرا 22 ساله قرار است که راهی نیوکمپ شود و آلخاندرو مارکس 19 ساله به تورین برود.